Wanneer komt IBM met een nieuwe GXP?

Pagina: 1
Acties:

• DarkHelmet
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23-04 20:09
Wanneer komt IBM met een nieuwe GXP?

De geruchten zijn er niet voor niks zo hardnekkig. Dus de uitval zal best wat hoger zijn bij de 75/60GXP's om wat voor reden dan ook.
De 75GXP hebben ze ook voortijdig 'gedumpt'
Dus lijkt me tijd voor een nieuwe serie, die ook mee kan komen met bijv een WD 1000DD of zoiets.

Ik wil toch het liefst IBM, want dan ben je verzekerd van prestaties. Dus wie heeft er toevallig inside info over het nieuwste IBM IDE harddisk project? Ik wacht iig met S.M.A.R.T. :P

"A study in the Washington Post says that women have better verbal skills than men. I just want to say to the authors of that study: Duh."

Verwijderd

Geen id ik denk dat t allemaal een beetje erg opgeblazen is onderhand..maak s een topic "wie zn max, WD enz is gecrashed" zal je zien dat dat ook leuke discussies opleverd.

• ubermaestro
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-11-2025
Ik dacht dat de 60GXP juist heel goed was, ik heb er 1 en daar heb ik geen problemen mee :)

• DarkHelmet
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23-04 20:09
ubermaestro> Hij is IDD heel goed in de prestaties, maar betrouwbaarheid is minder volgens 'de geruchten'....

IIG koopt men liever niet een HDD waar een naar luchtje omheen hangt. En het lijkt me niet dat IBM zich daar niks van aantrekt.

"A study in the Washington Post says that women have better verbal skills than men. I just want to say to the authors of that study: Duh."

• GarBaGe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 14:28
Wat mij betreft mag IBM wel een nieuwe hdd uitbrengen.
Overigens, is het uitval percentage niet gekoppeld aan de hitte. Oftewel: hoe koeler de harddisk, hoe kleiner de kans op uitval ??

Hier thuis staan 3 PC's met in totaal:
6x 30 GB 75GXP
1x 40 GB 60GXP.
Sommige draaien nu al 12 maanden, andere minimaal 6 maanden, maar absoluut nog geen problemen.

Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD

• SpeedyG
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-04 14:46

SpeedyG

Say Cheese !!

Hmmm, heb zelf in één week 2 60GXP 60 GB schijven in de soep gedraaid. Heb nu weer een tijdje nummer drie zonder problemen aan het draaien. Fingers crossed.

P.S. vermist 60 GB data. Heeft iemand mijn data gezien. Deze zijn het vorige maand gezien. Voor eventuele informatie bel ..... :'(

Runs on tequila, much cheaper than petrol.....

Verwijderd

Ik heb hier nog een zooi 1-en en 0-en liggen op mijn HDD, die tie aanduid als verloren clusters. Misschien ben jij ze verloren?
Pagina: 1