Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NenF2018
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 29-12-2023
Ik zal wel compleet blind zijn maar waar kan ik in mijn spotify account mijn creditcard gegevens aanpassen. Die oude verloopt deze maand en heb al een nieuwe in huis. Maar ik zie nergens tussen mijn profiel instellingen waar ik dit kan aanpassen.

Iemand een idee? Ik heb de ondersteuning pagina van Spotify al geraadpleegd maar daar verwijzen ze me naar mijn abonnementen/updaten. Dit is overigens niet te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:09

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonJunior
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21:23

DonJunior

NO Moderator

Dit topic.. serieus?

Als ik nu in Google type:

"wijzig creditcard spotify"

Dan is de eerste hit meteen uitgelicht door google:
Om de betalingsgegevens bij te werken of de betalingsmethode te wijzigen, neem je de volgende stappen:
-Log in op je accountpagina
-Klik onder Je abonnement naast je betalingsmethode op UPDATEN. ...
-Voer een nieuwe betalingsmethode in.

Mijn betalingsgegevens beheren - Spotify

*sowieso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NenF2018
DonJunior schreef op maandag 14 december 2020 @ 14:04:
Dit topic.. serieus?

Als ik nu in Google type:

"wijzig creditcard spotify"

Dan is de eerste hit meteen uitgelicht door google:

[...]
Serieus ja! Want als je mijn bericht goed had gelezen maakte ik zelf ook al melding van de verwijzing naar abonnementen/update. Maar daar staat het dus niet.

@Xander Als ik jouw link gebruik krijg ik het volgende te zien; Er is op dit moment helaas geen ondersteuning mogelijk om deze wijziging in je abonnement te kunnen doorvoeren. Neem contact op met onze klantenservice. Zij kunnen je verder helpen.

Bedankt voor je hulp Xander.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:09
NenF2018 schreef op maandag 14 december 2020 @ 14:13:
[...]

Serieus ja! Want als je mijn bericht goed had gelezen maakte ik zelf ook al melding van de verwijzing naar abonnementen/update. Maar daar staat het dus niet.
Je weet wel zeker dat je nu maandelijks per creditcard betaalt? :? Je maakt geen gebruik van een x aantal maanden gratis Spotify bij een ander abonnement of dienst ofzo?

Log je wel in met het "hoofd" account? Niet een ander account wat meelift op een Duo of Family abonnement?
@Xander Als ik jouw link gebruik krijg ik het volgende te zien; Er is op dit moment helaas geen ondersteuning mogelijk om deze wijziging in je abonnement te kunnen doorvoeren. Neem contact op met onze klantenservice. Zij kunnen je verder helpen.
"Neem contact op met onze klantenservice. Zij kunnen je verder helpen." :Y

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaDatIsPeter
  • Registratie: Februari 2019
  • Niet online
Ik heb een paar weken geleden de "https://www.spotify.com/nl/account/overview/" link gebruikt. Ik vermoed dat die wijst naar de link die Xander heeft genoemd. Ik ben bang dat de enige oplossing is contact op te nemen met de klantenservice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stakie
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 05-07 11:26
Als je wacht tot je oude creditcard verlopen is krijg je een mailtje van Spotify dat je niet betaald hebt. Daarin staan ook instructies hoe je dit aan kunt passen. Is mij afgelopen maand ook overkomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonJunior
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21:23

DonJunior

NO Moderator

[...]

Bedankt voor je hulp Xander.
Dan kun je wel gefrustreerd reageren.. maar als ik exact die stappen volg kan ik gewoon mijn huidige creditcard wijzigen of zelfs een compleet andere betaalmethode invoeren.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/95Di3SdrtNWbbyulXh-Sla4Fbww=/234x176/filters:strip_exif()/f/image/DewmoZmtPuGGoUiFCIlLE0E9.png?f=fotoalbum_medium

Volgens mij is Spotify in jouw geval vrij duidelijk wat er moet gebeuren: de klantenservice een belletje doen.

*sowieso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NenF2018
In mijn geval word dat dan een belletje.
Pagina: 1