Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het systeem wordt gebruikt voor administratie, office, e-mail, bridge, internetten, fotobeheer. Er wordt niet op gegamed of video's op bewerkt.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ergens onder de 700 zou mooi zijn
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Een muis (Logitech M720), monitor.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het systeem moet compact zijn. Wordt ingezet als vervanger van een laptop welke nu permanent op tafel staat. Idee is om een mini pc onder de tafel te hangen en een scherm met een beugel aan de muur.
Ga je overklokken?
Njet.
Wat verwacht je van ons?
Ik heb inmiddels een systeem samengesteld, zie onderstaand lijstje.
Voor ik de bestelling de deur uit doe hoor ik graag nog een laatste oordeel en wellicht kunnen bepaalde zaken nog vervangen worden of verbeterd.
Er is voor deze processor gekozen en niet voor een 10 generatie in verband met prijsverschil en leverbaarheid van een barebone.
Dit geheugen komt voor in de compatible onderdelen lijst zoals ASRock vermeld bij dit systeem.
In de huidige laptop zit 8GB geheugen en een Intel Core i7-4710HQ @ 2.50GHz.
Het systeem wordt gebruikt voor administratie, office, e-mail, bridge, internetten, fotobeheer. Er wordt niet op gegamed of video's op bewerkt.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ergens onder de 700 zou mooi zijn
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Een muis (Logitech M720), monitor.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het systeem moet compact zijn. Wordt ingezet als vervanger van een laptop welke nu permanent op tafel staat. Idee is om een mini pc onder de tafel te hangen en een scherm met een beugel aan de muur.
Ga je overklokken?
Njet.
Wat verwacht je van ons?
Ik heb inmiddels een systeem samengesteld, zie onderstaand lijstje.
Voor ik de bestelling de deur uit doe hoor ik graag nog een laatste oordeel en wellicht kunnen bepaalde zaken nog vervangen worden of verbeterd.
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | Intel Core i5-9400 Boxed | € 153,90 | € 153,90 |
| 1 | Netwerkadapters | Intel Wi-Fi 6 AX200 (no vPro) | € 18,95 | € 18,95 |
| 1 | Barebones | ASRock DeskMini 310 | € 137,68 | € 137,68 |
| 1 | Processorkoeling | Noctua NH-L9i Bruin | € 36,95 | € 36,95 |
| 1 | Toetsenborden | Logitech Wireless Keyboard K270 (Qwerty US) | € 31,99 | € 31,99 |
| 1 | Geheugen intern | G.Skill Ripjaws F4-2400C16D-16GRS | € 63,05 | € 63,05 |
| 1 | Solid state drives | Samsung 970 EVO 1TB | € 129,- | € 129,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 571,52 | ||
Er is voor deze processor gekozen en niet voor een 10 generatie in verband met prijsverschil en leverbaarheid van een barebone.
Dit geheugen komt voor in de compatible onderdelen lijst zoals ASRock vermeld bij dit systeem.
In de huidige laptop zit 8GB geheugen en een Intel Core i7-4710HQ @ 2.50GHz.
[ Voor 4% gewijzigd door Robbie T op 14-12-2020 12:05 ]