Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evandj
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14-08 15:24
Hallo,

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen. Ik heb een lifetime abonnement gekocht op Daemon Tools Pro. Als ik het installeer vraagt hij gebruikersnaam en wachtwoord, tot daar geen probleem. Bij de volgende stap zegt hij dat hij geen verbinding kan maken met de server om te activeren. Ik heb geprobeerd de firewall van Bitdefender tijdelijk uit te schakelen maar dat helpt niet. Ik heb dan Bitdefender volledig verwijderd, maakt ook niet uit. Krijg steeds melding dat hij geen verbinding kan maken met server. Kan wel proberen te activeren via Daemon Tools Net maar daar moet je 5 euro per maand voor betalen. Heb ook geprobeerd Windows Defender uit te schakelen, zelfde foutmelding. Ik dacht dat ik uitzondering moest toevoegen in Bitdefender en vind 2 bestanden DTPro.dat en Settings.ini. Heb alletwee uitzondering gegeven maar maakt niet uit. Heb Daemon Tools support gecontacteerd, wacht al 3 dagen op antwoord. Op hun forum kan ik ook niet terecht want is afgesloten, je kan geen nieuwe registratie doen. Misschien heeft iemand van jullie dit probleem ook gehad en hopelijk een oplossing?

Relevante software en hardware die ik gebruik
DT Pro 830
Bitdefender Total Security

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Bitdefender uitgeschakeld / volledig verwijderd
Windows Defender uitgeschakeld
Bestanden uitzonderingen gegeven voor verbinding met internet in Bitdefender

Alvast bedankt voor advies / hulp.