Instagram: geen logingegevens bedrijfsaccount?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sef.v.W
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 14-12-2020
Mijn vraag
Hoi,
Ik heb een tijd geleden op mijn telefoon via mijn privé account een ander bedrijfsaccount aangemaakt op instagram.
Via mijn mobiel kan ik gewoon gebruik maken van beide accounts. Nu heb ik ook een facebookaccount van de bedrijfspagina aangemaakt en deze wil ik koppelen aan de bedrijfs instagrampagina, hiervoor worden inloggegevens gevraagd en deze heb ik dus niet van de bedrijfspagina, omdat ik deze via mijn privé account heb aangemaakt koppelt facebook ook aan mijn privé account op instagram.
Hoe kan ik dit oplossen?
Hoop dat iemand mij kan helpen.
Vriendelijke groet.
Sef. :)

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Welkom! Je topic is even verplaatst naar de buren van Client Software Algemeen, ik denk dat het daar wat beter tot z'n recht komt. Ook pas ik de topictitel wat aan: 'Kan geen inloggegevens achterhalen van een van mijn accounts' is zeker duidelijk maar dat het Instagram betreft is niet heel duidelijk voor mensen die die tags niet aan hebben staan.

Inhoudelijk kan ik je niet helpen, ik heb er geen bedrijfsaccount. Wilde gok: als je er ergens een mailadres aan kunt hangen, kan je misschien daarmee de wachtwoord vergeten-functie gebruiken.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)