Ik mag voor iemand een PC samenstellen, en samen zijn we ongeveer op dit systeem uitgekomen:
- MSI K7T Turbo (VIA KT133A)
- Thunderbird 1,4Ghz
- Diskettedrive
- 60 GB 7200 rpm HDD (Maxtor of WesternDig)
- SB Live! 1024
- Geforce II GTS + TV (Asus V7700 GeForce2 32MB Pure)
- 512 MB ram
- Midi tower (stand.)
- DVD 12x
- Samsung 8/8/32 IDE
- HDD-cooler
- 19 Iiyama (MA901U)
- Creative FPS 1500
- 100Mbit netwerkkaart
Er zijn nog een paar punten waar ik over twijfel, en daar wil ik graag de mening over van jullie:
1) Zou je met zo'n systeem niet beter een meerprijs van fl. 200,- moeten accepteren voor een DDR-systeem (dus bijv. MSI K7T266 Pro met 2x 256 DDR-ram)? Ook rekening houdend met de toekomst en een evt. upgrade naar Athlon 4 of 5 over 2 à 3 jaar.
2) Videokaart: - Je hebt zeker geen SDR Geforce-GTS-kaarten? DDR maakt immers toch niets uit, en maakt het alleen maar duurder...
- Een Deluxe-versie is zeker niet aan te raden?
Als je verder nog opmerkingen hebt zijn die natuurlijk ook welkom.
(Ik hoop dat ie mag blijven staan, ik heb de search gebruikt, maar deze vragen blijven wat onduidelijk)
- MSI K7T Turbo (VIA KT133A)
- Thunderbird 1,4Ghz
- Diskettedrive
- 60 GB 7200 rpm HDD (Maxtor of WesternDig)
- SB Live! 1024
- Geforce II GTS + TV (Asus V7700 GeForce2 32MB Pure)
- 512 MB ram
- Midi tower (stand.)
- DVD 12x
- Samsung 8/8/32 IDE
- HDD-cooler
- 19 Iiyama (MA901U)
- Creative FPS 1500
- 100Mbit netwerkkaart
Er zijn nog een paar punten waar ik over twijfel, en daar wil ik graag de mening over van jullie:
1) Zou je met zo'n systeem niet beter een meerprijs van fl. 200,- moeten accepteren voor een DDR-systeem (dus bijv. MSI K7T266 Pro met 2x 256 DDR-ram)? Ook rekening houdend met de toekomst en een evt. upgrade naar Athlon 4 of 5 over 2 à 3 jaar.
2) Videokaart: - Je hebt zeker geen SDR Geforce-GTS-kaarten? DDR maakt immers toch niets uit, en maakt het alleen maar duurder...
- Een Deluxe-versie is zeker niet aan te raden?
Als je verder nog opmerkingen hebt zijn die natuurlijk ook welkom.
(Ik hoop dat ie mag blijven staan, ik heb de search gebruikt, maar deze vragen blijven wat onduidelijk)