Dat heeft volgens mij iedereen met die standaard fan op z'n northbridge. Hij maakt bij het opstarten een gaar geluidje maar na een minuutje doet hij het normaal.
Ik denk dat je weinig kans hebt om zo'n klein fannetje succesvol te repareren.
Misschien dat de leverancier van je mobo een nieuw fannetje voor je heeft?
Misschien dat de leverancier van je mobo een nieuw fannetje voor je heeft?
--> [forum=7] <--
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Verwijderd
KICKUP!!
mijne is ook stuk gegaan draai nu zonder maar wil er wel weer een koelertje op
nu lees ik dat er een blue orb op past op die chipset iemand ervaring mee?
oh ja en dan nog me vraag weet iemand waar ze tekoop zijn in utrecht?
ik zoek al wat online site's af hier in utrecht en nergens staat die koeler bij een pc shop
mijne is ook stuk gegaan draai nu zonder maar wil er wel weer een koelertje op
nu lees ik dat er een blue orb op past op die chipset iemand ervaring mee?
oh ja en dan nog me vraag weet iemand waar ze tekoop zijn in utrecht?
ik zoek al wat online site's af hier in utrecht en nergens staat die koeler bij een pc shop
Ik heb hetzelfde probleem. Als ie nou echt veel herrie maakt, gewoon dat fannetje ervanaf slopen, of eventueel zo'n blue orb erop monteren.
Stickertje van de fan af halen, drupje olie erop en hij is weer voor een paar maandjes stil
Ik spreek uit ervaring
Ik spreek uit ervaring
webOS all the way!
Verwijderd
hij gaat toch kapot let maar op ik weet het uit ervaringOp maandag 14 januari 2002 16:18 schreef Hermanvh het volgende:
Stickertje van de fan af halen, drupje olie erop en hij is weer voor een paar maandjes stil![]()
Ik spreek uit ervaring
GARANTIE 
Asus doet daar niet zo moeilijk over.
Asus doet daar niet zo moeilijk over.
Verwijderd
dat maakt soms lawaai ja. gelukkig zien echte tweaker meteen dat het fannetje, al dan niet met heatsink, er eenvoudig afkan. En een klein beetje research leert ons dat er genoeg nieuwe chipset-coolers te krijgen zijn voor en niet al te schrale prijs.
Tweakers kennende letten ze altijd op de prijsOp maandag 14 januari 2002 19:14 schreef Djohen het volgende:
dat maakt soms lawaai ja. gelukkig zien echte tweaker meteen dat het fannetje, al dan niet met heatsink, er eenvoudig afkan. En een klein beetje research leert ons dat er genoeg nieuwe chipset-coolers te krijgen zijn voor en niet al te schrale prijs.
Daarom liever garantie.
Maar ook de tweakers kennende willen ze hun mobo niet kwijt voor langere tijd
DILLEMA
wat doen jullie moeilijk?
gewoon fan eraf slopen en een heatsink erop van een p133 ofzo....
gewoon fan eraf slopen en een heatsink erop van een p133 ofzo....
Pagina: 1