Ik wil alles weten van wachtwoorden os hacken

Pagina: 1
Acties:
  • 990 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wesleyboz
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 14-12-2020
Mijn vraag
Ik wil diverse laptops, tablets en telefoons hacken, dit gaat om eerlijk gekochte apparatuur uit een faillissement van een refurbished equip bedrijf, ik en een vriend van mij hebben ons spaargeld geïnvesteerd in een Belgische veiling, we hebben 62 laptops, 128 tablets en 85 smartphones kunnen opkopen
De eigenaar van het refurbished bedrijf heeft deze partij goederen na depressie ingekocht, technisch opgeknapt maar software matig volgens oude staat gelaten en in een boekje alle wachtwoorden bijgehouden, het boekje is spoorloos verdwenen en de eigenaar ligt op de intensive care na zo heb ik vernomen een zelfmoord poging... (gelijk geen goed gevoel meer hoe goedkoop over de rug van deze man zijn handel ik op de kop heb kunnen te tikken)

Nu is mijn vraag ik heb wat research gedaan.... hoe zet ik op alle apparaten verse software en kan ik alles "nieuw" maken?
Hoe koppel ik een andere laptop met bv kali linux aan de te vernieuwen laptop zodat ik binnen kom en met een USB dvd drive windows 10 erop kan zetten of in het geval van de meeste telefoons android??? Ik heb een Windows 10 installatie cd/dvd voor grote bedrijven die oneindig gebruikt kan worden en deze is van een vriend van mij en mag ik gebruiken.

Kan dit ook met een geprogrammeerd USB stick? (Het wachtwoord achterhalen)

Bij de Turk kost dit 40€ en maal 62 laptops is dat zonde geld en wil ik het zelf leren

Ik heb zelf een dell 15 3000 i5 processor 11e generatie om de klus te klaren en wil best een virtual desktop software programma op zetten om hier kali op te laten draaien. Hier zit toch software op die dit kan? En welke software voor welk os?

Hoe zouden jullie het aanpakken? want hoop wat te kunnen verdienen als mensen onder de kerstboom een cadeautje leggen en een groot deel te verkopen.

Heb 1 laatste vraag en hoop dat de moderators zo soepel zijn want heb erg lopen zoeken op het forum waar ik mijn vragen kwijt kan
Hoe root ik mijn dell laptop om hier kali linux op te laten draaien? Mag best alles van me laptop wissen en dat ik alleen kali erop heb en na de klussen Windows 10 er terug op zet

Hopelijk willen jullie me helpen!!!

Relevante software en hardware die ik gebruik
Kali linux. Dell 15 3000 i5 11e gen,

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
L0pthcrack, John the ripper, booten vanaf USB met linux???? Rainbow table, hash, salted, batterij er 30 minuten uithalen en opstarten met dvd USB drive met Windows 10 installatie disk, brute force, lijst met heel veel mogelijke of alle wachtwoorden in de wereld/character combinaties automatisch laten proberen

Alle reacties

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Killah_Priest
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-09 18:18
Gewoon het OS herinstalleren op de laptops en de tablets factory resetten?
Ik zie niet in wat er te "hacken" valt met dit soort dingen.

Het feit dat je het hebt over het "rooten" van een laptop geeft mij nou niet echt het idee dat je begrijpt wat er moet gebeuren.
Tevens krijg ik uit je verhaal heel erg de indruk dat het om een partij verduisterde goederen gaat, maar dat is een ander verhaal.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:29

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Voor de laptops loop je hooguit tegen een Bios wachtwoord aan. Hier tips: https://www.computerhope.com/issues/ch001302.htm

Het OS hoef je niet binnen dus de hele Kali weg is overbodig.

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• HKLM_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 06:57
Ik heb een Windows 10 installatie cd/dvd voor grote bedrijven die oneindig gebruikt kan worden en deze is van een vriend van mij en mag ik gebruiken.
A dus die vriend geeft jou zomaar de enterprise volume license en betaald zelf de kosten voor die licentie of is zijn baas sponsor zonder dat die het weet? Naja nog niet dat komt wel uit de eind rapportage.

Ik hoop voor je dat het KMS keys zijn dan heb je over 180 dagen weer een topic! Dit licentie zaakje stinkt i.i.g.

[ Voor 12% gewijzigd door HKLM_ op 14-12-2020 07:44 ]

Cloud ☁️

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• spone
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Eens met bovenstaande. Gewoon een verse installatie doen.
Ik heb een Windows 10 installatie cd/dvd voor grote bedrijven die oneindig gebruikt kan worden en deze is van een vriend van mij en mag ik gebruiken.
Volgens mij werkt dat alleen zo wanneer je binnen datzelfde bedrijf blijft. Jouw bedoeling valt zeker weten buiten deze licentievoorwaarden ;).

i5-14600K | 32GB DDR5-6000 | RTX 5070 - MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat een vaag verhaal, stinkt naar illegale praktijken

't eerste wat een refurbisher doen is de software "nieuw maken", aka resetten of herinstalleren dus geloof weinig van je verhaal

[ Voor 80% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2020 08:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19-09 11:01
Windows boot cd erin en formateren en opnieuw installeren. Hoppa klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoi1234
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 28-10-2024
Killah_Priest schreef op maandag 14 december 2020 @ 07:30:
Gewoon het OS herinstalleren op de laptops en de tablets factory resetten?
Ik zie niet in wat er te "hacken" valt met dit soort dingen.

Het feit dat je het hebt over het "rooten" van een laptop geeft mij nou niet echt het idee dat je begrijpt wat er moet gebeuren.
Tevens krijg ik uit je verhaal heel erg de indruk dat het om een partij verduisterde goederen gaat, maar dat is een ander verhaal.
Dat lost het probleem niet op als er een bioswachtwoord op zit. Overigens zou ik ver weg blijven van licenties die voor Enterpriseomgevingen bedoeld zijn. Als die een keer deactiveren, haal je een hoop gezeik op je hals.

[ Voor 11% gewijzigd door hoi1234 op 14-12-2020 08:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knee-Buckler
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 19-05 12:46
hoi1234 schreef op maandag 14 december 2020 @ 08:48:
[...]

Dat lost het probleem niet op als er een bioswachtwoord op zit. Overigens zou ik ver weg blijven van licenties die voor Enterpriseomgevingen bedoeld zijn. Als die een keer deactiveren, haal je een hoop gezeik op je hals.
En als ze zijn uitgerold met Intune met een Assigned user ;) dan wens ik je ook succes met een factory reset :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees-Jan
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12-09 09:09
hoi1234 schreef op maandag 14 december 2020 @ 08:48:
[...]

jumpertje? :X

the older I get, the better I was...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoi1234
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 28-10-2024
Volgens mij kan het nog veel makkelijker... Maar TS komt nou niet echt legit over. Als dit wel legit is, kan hij makkelijk googlen hoe hij een bioswachtwoord er af krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:23

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

@Wesleyboz welkom op tweakers, maar zoals je ook in het Algemeen Beleid kan lezen kunnen we je hier op het forum niet helpen met een vraag hoe laptops te hacken: Het algemeen beleid #verbodenhacken

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.