Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

redacteuren blacklisten.

Pagina: 1
Acties:

• bl0m5t3r
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 05-11 12:46
klinkt nogal heftig die titel, en puntje bij paaltje is het dat ook. en dat zie ik zelf ook in. maar niet gevraagd is niet geleefd. Dus ik gooi hem toch op tafel. Is er een mogelijkheid om bepaalde redacteuren te skippen bij het lezen van de FP?

*knip* is daar een mogelijkheid toe? of moet ik daar lokaal een oplossing voor bedenken.

[ Voor 17% gewijzigd door Orion84 op 14-12-2020 09:06 . Reden: Nergens voor nodig om specifieke auteurs hier bij naam te noemen. ]

• MysticX
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Ja, die mogelijkheid is er. Gewoon het artikel negeren. :(:)

hi!

Verwijderd

Makkelijk te doen met CustomCSS! Ik heb ook een forumgebruiker geblokt op die manier :)

[ Voor 80% gewijzigd door Orion84 op 14-12-2020 09:07 . Reden: quote van verwijderde reactie weggehaald. ]

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:47

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Modbreak:Ook al is dit wellicht een wat vreemd verzoek, graag alsnog gewoon on-topic reageren of dit topic gewoon negeren als je niets zinnigs toe te voegen hebt.

Een en ander aan off-topic reacties verwijderd.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

• ShellGhost
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-12-2021
Custom css?

Bensimpel

Positieve meneer

Als ik zo de CSS bekijk op de frontpage is er nergens iets te zien waarop te filteren is op de auteur, wel op type content.

Ik heb zelf bijvoorbeeld downloads weg gehaald;

code:
1
table.highlights tr.download { display: none; }

Met
code:
1
table.highlights tr.premium { display: none; }
kun je premium uitzetten.

😆 - Denk ook eens om ;)

• PB-powell
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 16:21

PB-powell

Mr. Laziness

Waarom zou je dit willen? Hierdoor mis je artikelen of (p)reviews die je mogelijk inhoudelijk wel interessant vind of waaronder een interessante discussie ontstaat over het onderwerp waarover geschreven is.
Persoonlijk kan ik mij niet indenken wat een redacteur jouw aangedaan zou hebben dat zijn inhoudelijke werk niet meer zichtbaar zou moeten zijn. Dat lijken mij twee losstaande dingen.

In de IT gaat alles automatisch, maar niets vanzelf | Marktplaats | YouTube

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Dit is een feature die ik niet geïmplementeerd zie gaan worden, maar ik ben net als @PB-powell wel benieuwd naar de motivatie achter het verzoek.

Zoals wel vaker hier wordt er een oplossing aangedragen voor een gepercipieerd probleem, zonder dat probleem te noemen - en daardoor zonder de mogelijkheid om alternatieve oplossingen te bekijken.

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 20-11 12:33
ACM schreef op maandag 14 december 2020 @ 10:19:
Dit is een feature die ik niet geïmplementeerd zie gaan worden, maar ik ben net als @PB-powell wel benieuwd naar de motivatie achter het verzoek.

Zoals wel vaker hier wordt er een oplossing aangedragen voor een gepercipieerd probleem, zonder dat probleem te noemen - en daardoor zonder de mogelijkheid om alternatieve oplossingen te bekijken.
Meest voor de hand liggende reden is toch dat de gebruiker geen fan is van de nieuwsartikelen van desbetreffende auteur?

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Luca schreef op maandag 14 december 2020 @ 10:47:
Meest voor de hand liggende reden is toch dat de gebruiker geen fan is van de nieuwsartikelen van desbetreffende auteur?
Misschien, maar dan doen jij en ik aannames van wat @bl0m5t3r voor motivatie heeft.

En als dat de reden is, dan verwacht ik niet dat we het implementeren. Als de reden is om de onderwerpen waar die redacteur over schrijft te weren, dan is een onderwerp-gebaseerd filter logischer. Of we dat wel zouden implementeren weet ik niet, maar dat zie ik in ieder geval eerder gebeuren dan een 'ik vind redacteur X stom'-filter ;)

En als je vindt dat een redacteur z'n werk niet goed doet, dan kan je wellicht ook gewoon feedback geven via de 'Beoordeel dit artikel'-knop...

[ Voor 9% gewijzigd door ACM op 14-12-2020 10:53 ]

• Luca
ACM schreef op maandag 14 december 2020 @ 10:51:
[...]

Misschien, maar dan doen jij en ik aannames van wat @bl0m5t3r voor motivatie heeft.

En als dat de reden is, dan verwacht ik niet dat we het implementeren. Als de reden is om de onderwerpen waar die redacteur over schrijft te weren, dan is een onderwerp-gebaseerd filter logischer. Of we dat wel zouden implementeren weet ik niet, maar dat zie ik in ieder geval eerder gebeuren dan een 'ik vind redacteur X stom'-filter ;)
Ik zie geen enkel andere reden om zoiets te vragen. Maar goed, ik zal wel te makkelijk denken. ;)

• ShellGhost
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-12-2021
Bensimpel schreef op maandag 14 december 2020 @ 09:26:
Als ik zo de CSS bekijk op de frontpage is er nergens iets te zien waarop te filteren is op de auteur, wel op type content.

Ik heb zelf bijvoorbeeld downloads weg gehaald;

code:
1
table.highlights tr.download { display: none; }

Met
code:
1
table.highlights tr.premium { display: none; }
kun je premium uitzetten.
Je zou wel in een artikel de naam en titel van de betreffende redacteur kunnen redacten.
Misschien is dat een optie voor TS?

• torretje2012
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 20-11 20:02
Sommige redacteuren kloppen idd aardig wat brol uit hun toetsenboard, echter om er nou een complete mogelijkheid tot blocken te programeren is maybe ook weer wat te ver.

• CurlyMo
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16:56
Alle artikelen van betreffende auteur als premium gaan markeren en @bl0m5t3r een ban geven geeft hetzelfde resultaat :+

Sinds de 2 dagen regel reageer ik hier niet meer

Verwijderd

Het is zowiezo wel aardig droef om een auteur bij naam te noemen, midden in de nacht, en dan de hele dag niet meer op je topic te reageren. Lijkt me eerder een gevalletje user-problem

• SeenD
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16:29
Misschien de auteurs toevoegen als class voor de CSS?

Something something

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Kijkend naar de laatste (droeftoeter-)reactie van TS op de frontpage is dit naar aanleiding van een prima artikeltje over Cyberpunk 77 en hoe je met wat hexwerk logical cores op je AMD processor tóch hun werk kan laten doen. Ik zou als Tweakers de vraag gewoon afdoen met een "gaan we niet doen".

• JJ Le Funk
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

JJ Le Funk

:twk

de feature zal de deuk in TS zijn ego niet gaan fiksen, beter accepteren dat er in een grote community altijd personen zullen zijn die je niet kan luchten. moet daarbij opmerken als je zo'n 'vijand' IRL leert kennen het bijna altijd meevalt en dan is het 'zand erover', misschien dat een mailtje naar bemiddelaar@tweakers.net daarin iets kan betekenen? B)

[ Voor 20% gewijzigd door JJ Le Funk op 14-12-2020 15:13 . Reden: suggestie toegevoegd ]

d:)b :henk d:)b

• 5pë©ïàál_Tèkén
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 16:44
Items op de FP worden onderverdeeld in categorieën (zoals @ShellGhost aangeeft). Deze categorieën zou je met custom CSS kunnen blokkeren.
Het criterium dat TS wil hanteren wordt niet aangeleverd op de FP. 'Pas' na het klikken op het artikel komt de data binnen wat betreft de auteur.
Je kan hier https://tweakers.net/crew/ kiezen van welke redacteur je welke stukken wilt lezen. De elementen op die pagina lijken mij statisch - met custom CSS kan je er voor zorgen dat bepaalde afbeeldingen niet worden weergegeven.

Team anti-scalp - wauw..

• Luca
Verwijderd schreef op maandag 14 december 2020 @ 14:01:
Het is zowiezo wel aardig droef om een auteur bij naam te noemen, midden in de nacht, en dan de hele dag niet meer op je topic te reageren. Lijkt me eerder een gevalletje user-problem
Hele dag nog wel. Je stuurt je bericht om 14:01. Niet iedereen zit de hele dag op Tweakers.

Verwijderd

Luca schreef op maandag 14 december 2020 @ 15:52:
[...]

Hele dag nog wel. Je stuurt je bericht om 14:01. Niet iedereen zit de hele dag op Tweakers.
Ik weet niet of je de originele post hebt gezien voordat een mod hem aanpaste, maar ik ben inderdaad van mening dat als je iemand bij voor en achternaam zo te kijk zet, je er inderdaad wat meer bovenop mag zitten.

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Als je nou via Ublock Origin met de element picker het naamblokje van de redacteur aanklikt is het probleem ook opgelost! :+ 8)7

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

pagani schreef op maandag 14 december 2020 @ 14:57:
Ik zou als Tweakers de vraag gewoon afdoen met een "gaan we niet doen".
Dat had ik dan ook gezegd. Maar ik was nog wel benieuwd naar de precieze motivatie.

Maar bij gebrek daaraan kan dit inderdaad dicht.
Pagina: 1