Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Vraag

• Frankwiersma
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 14-12-2020
Ik ben bezig met verlichting in een bedrijfshal. Daarin hangen 16 stuks 150w high bay led lampen. De wens is om deze per 4 of 5 stuks te kunnen schakelen en te kunnen dimmen. Dit dient naast een fysieke schakelaar ook met een app te kunnen. De lampen hebben een 1-10v aansluiting voor het dimmen. De lampen zelf worden gevoed op 230v.
In eerste instantie heb ik dit geprobeerd met de volgende dimmer:
https://www.plejd.com/nl-nl/producten/CTR-01

De reden dat ik voor deze dimmer heb gekozen is dat deze tot 800w kan schakelen. Met een app bedienbaar is en dat ik zelfs de huidige fysieke schakelaars kan blijven gebruiken.

Echter nu blijkt dat zowel de lampen als deze dimmer de stuurstroom uitstuurt. Ik ben dus meer een potmeter nodig die de stuurspanning vanaf de lampen omlaag brengt.

Een enorme zoektocht heeft mij nog niet tot een oplossing gebracht en vandaar de vraag hier.

Ik heb onder ander gekeken naar dimmers op het zigbee, z-wave, WiFi, bluetooth protocol, die 1-10v stuurspanning vanaf de led driver kan reguleren, en die minimaal 750W aan led lampen kan dimmen.

Is er iemand die een oplossing(srichting) heeft?