hallo allemaal ik heb een vriend beloofd om uit te zoeken hoe ik een jvc xv-s42 regio vrij kan maken, wie kan mij helpen. (p.s ik heb zelf een homecinema van thomson hier had ik graag ook wat tips over ) alvast bedankt dolbynoknow.
Verwijderd
acxh ik weet wel een paar dingen zoek maar eens bij www.google.com onder de naam RPC 1 (RPC1 stands for region free).
en ik weet wel een paar paginas voor DvD rom mischien kun je via die paginas verder komen !
http://www.firmware.fr.st/
Veel geluk !
en ik weet wel een paar paginas voor DvD rom mischien kun je via die paginas verder komen !
http://www.firmware.fr.st/
Veel geluk !
VCDhelp.com zegt over de JVC: No hacks for this DVD Player. But you can submit Your email and when a Hack is added You will be notified. Je kan daar dus je email opgeven zodat je gewaarschuwd wordt als iemand een hack heeft.
Ik ben bang dat er een ROM chip vervangen moet worden.
Deze vond ik op prikpagina.nl:
dit (regiovrij maken van deze JVC) kan helaas alleen dmv een hardwarematige oplossing.
Dit doen ze bij PHL Electronics in Amstelveen.
Het is klaar terwijl je wacht en de prijs is 225 gulden.
Ik werd snel en goed geholpen.
Je kunt ze bereiken onder 020-4560109
Die Thomson zegt me niets. Homecinema is denk ik een algemene aanduiding. Kijk ook ff op vcdhelp.com.
Ik ben bang dat er een ROM chip vervangen moet worden.
Deze vond ik op prikpagina.nl:
dit (regiovrij maken van deze JVC) kan helaas alleen dmv een hardwarematige oplossing.
Dit doen ze bij PHL Electronics in Amstelveen.
Het is klaar terwijl je wacht en de prijs is 225 gulden.
Ik werd snel en goed geholpen.
Je kunt ze bereiken onder 020-4560109
Die Thomson zegt me niets. Homecinema is denk ik een algemene aanduiding. Kijk ook ff op vcdhelp.com.
Hyundai ioniq Electric 8/2020 > Zeekr X Long Range 8/2024
hardwarematig heh? zou me niet verbazen dat wanneer je dat ding opendoet, je een dipswitch om kan gooien ofzo, met als vage titel "for testing purposes" oid.
Kan-ie open? gewoon es kijken, word je niet dommer van.
Kan-ie open? gewoon es kijken, word je niet dommer van.
ach...in een volgend leven lach je er om!
En omhoog! Ik heb ook een vraag hierover namelijk:
kan het kwaad om een stand alone speler regiovrij te maken? Ik heb namelijk ooit eens iets gelezen over films die niet zouden werken op een regiovrije speler...
kan het kwaad om een stand alone speler regiovrij te maken? Ik heb namelijk ooit eens iets gelezen over films die niet zouden werken op een regiovrije speler...
Dat klopt, op sommige dvd-schijfjes zit een zogenaamde RCE beveiliging (Regional Coding enhancement).Op dinsdag 12 maart 2002 19:01 schreef VincentB het volgende:
En omhoog! Ik heb ook een vraag hierover namelijk:
Op de één of andere manier kan dit systeem "zien" of het schijfje in een regio-vrije dvd-speler zit, en wordt de heleboel geblokkeert.
Daarom moet je er op letten als je je dvd-speler regio-vrij laat maken deze ook RCE-Proof wordt gemaakt, dan heb je hier geen last van.
Fashionably sensitive, but too COOL to care
zow, da's een ouwe koe
.
Maar wat jij bedoelt zijn de zogenaamde "RCE" schijven. Sommige spelers maak je namelijk niet echt regiovrij, maar dan zet je de speler op regio "nul", waardoor 1 en 2 en alles afgespeeld wordt, totdat je een schijf tegenkomt die daar speciaal een check voor heeft.
Spelers die regiovrij zijn hebben er dan tegenwoordig ook weleens RCE proof bij staan. Maar zolang je nu begint met een DVD collectie hoeft je je IMO niet druk te maken om regiovrijheid.
Maar wat jij bedoelt zijn de zogenaamde "RCE" schijven. Sommige spelers maak je namelijk niet echt regiovrij, maar dan zet je de speler op regio "nul", waardoor 1 en 2 en alles afgespeeld wordt, totdat je een schijf tegenkomt die daar speciaal een check voor heeft.
Spelers die regiovrij zijn hebben er dan tegenwoordig ook weleens RCE proof bij staan. Maar zolang je nu begint met een DVD collectie hoeft je je IMO niet druk te maken om regiovrijheid.
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Ik was lekker eerder !
Fashionably sensitive, but too COOL to care
JVC hack heb ik niet gevonden, maar voor Thomson zijn er genoeg, volg deze link maar:
http://www.dvdregionhacks.com/html/regionmods/players/t/t.html
http://www.dvdregionhacks.com/html/regionmods/players/t/t.html
Dank allemaal! Het gaat trouwens niet om een JVC maar om een Hitekker, ik heb ook al een hack gevonden. Ga ik nu even kijken wat die hack dan precies doet.
Check www.jvb.nl
"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©
hahaOp dinsdag 12 maart 2002 19:45 schreef JoeCool het volgende:
Ik was lekker eerder !
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Waarom?! Ik heb toch al een hack gevonden, dan ga ik toch niet nog een nieuwe DVD speler erbij kopen... Heb je connecties met die winkel?Op woensdag 13 maart 2002 09:23 schreef tbusquet het volgende:
Check www.jvb.nl
Omdat die je dvd-speler regiovrij kunnen maken, en hij had het over een standalone.Op woensdag 13 maart 2002 10:54 schreef VincentB het volgende:
[..]
Waarom?! Ik heb toch al een hack gevonden, dan ga ik toch niet nog een nieuwe DVD speler erbij kopen... Heb je connecties met die winkel?
"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©
Ik heb ook een standalone, daar zijn ook gewoon firmware patches voor te vinden... Kijk maar eens op www.vcdhelp.com, onder players.Op woensdag 13 maart 2002 11:12 schreef tbusquet het volgende:
[..]
Omdat die je dvd-speler regiovrij kunnen maken, en hij had het over een standalone.
Bij de weg: wat is uw gironummer, ik zie net dat ik moet betalen om u te mogen quoten...
Pagina: 1