Ik wil graag weten of de onderdelen die ik heb gekozen bij elkaar passen en of het systeem aan de onderstaande eisen voldoet. Verder zijn alle suggestie's ter verbetering van het systeem van harte welkom!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vooral gebruiken voor werk, geen zware programma's, vooral Office applicatie's. Daarnaast natuurlijk browsen met veel chrometabs tegelijk open en het bekijken van videos.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het liefst rond de 800 euro, maar mag ook meer kosten als de computer maar kan voldoen aan de eisen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Geen componenten die ik meeneem
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
In ieder geval moet het systeem Wifi hebben. Er zal niet op gegamed worden, dus ik wil eigenlijk alleen een super snel systeem wat ook gewoon zo stil mogelijk is.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, heb als CPU intel gepakt omdat er IGPU bij zit en de processor gewoon veel sneller is dan AMD counterparts (3400g). Dus het liefst geen AMD.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het systeem moet gewoon retesnel zijn en daar wil ik zeker niet op besparen. Het systeem moet namelijk zeker de komende 8 jaar meegaan. Daarnaast moet het systeem zo stil mogelijk zijn, dus als jullie aanraders voor fans of bepaald kasten hebben dan is dat zeker welkom.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Ik wil eigenlijk checken of de onderdelen die ik heb verzameld bij elkaar passen en of het misschien allemaal wat beter kan aan de hand van jullie suggestie's. Dus graag hoor ik als jullie betere suggestie's zijn.
Het systeem wat ik heb opgesteld is als volgt:
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vooral gebruiken voor werk, geen zware programma's, vooral Office applicatie's. Daarnaast natuurlijk browsen met veel chrometabs tegelijk open en het bekijken van videos.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het liefst rond de 800 euro, maar mag ook meer kosten als de computer maar kan voldoen aan de eisen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Geen componenten die ik meeneem
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
In ieder geval moet het systeem Wifi hebben. Er zal niet op gegamed worden, dus ik wil eigenlijk alleen een super snel systeem wat ook gewoon zo stil mogelijk is.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, heb als CPU intel gepakt omdat er IGPU bij zit en de processor gewoon veel sneller is dan AMD counterparts (3400g). Dus het liefst geen AMD.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het systeem moet gewoon retesnel zijn en daar wil ik zeker niet op besparen. Het systeem moet namelijk zeker de komende 8 jaar meegaan. Daarnaast moet het systeem zo stil mogelijk zijn, dus als jullie aanraders voor fans of bepaald kasten hebben dan is dat zeker welkom.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Ik wil eigenlijk checken of de onderdelen die ik heb verzameld bij elkaar passen en of het misschien allemaal wat beter kan aan de hand van jullie suggestie's. Dus graag hoor ik als jullie betere suggestie's zijn.
Het systeem wat ik heb opgesteld is als volgt:
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | Intel Core i5-10600 Boxed | € 220,35 | € 220,35 |
| 1 | Moederborden | Gigabyte Z490 UD | € 128,90 | € 128,90 |
| 1 | Behuizingen | Fractal Design Define Mini C | € 74,90 | € 74,90 |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16 | € 74,90 | € 74,90 |
| 1 | Voedingen | Corsair SF450 | € 85,75 | € 85,75 |
| 1 | Solid state drives | Samsung 970 EVO 1TB | € 129,- | € 129,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 713,80 | ||
[ Voor 4% gewijzigd door poffin op 13-12-2020 18:41 ]