Ok, ik heb dus mijn mengpaneel aan mijn line in aangesloten, dus ik zo in principe mijn mixes moeten kunnen opnemen op PC ? Ik heb een Plextor 16*10*40 en heb het progie WinOnCD en de standaard PlexTools. Nu is mijn vraag, is het mogelijk zonder CD's te verkloten om rechstreeks te recorden ? Of hoe neem ik dit het beste op ? En hoe sla ik die line in gegevens op op mijn HD (de muziek dus) moest het niet anders gaan ? En is er een mogelijkheid dat als je de cd speelt het 1 lange mix is maar dat je toch kunt kiezen om naar liedje 1 liedje 2 etc.. te gaan ?
Met behulp van Cooledit of iets dergelijks. Dan kan je er later ook nog in knippen enzo en dan op cd fikken.
Kan je ook knippen tot hoever bepaalde nummers moeten gaan.
Een vriend van mij doet dat ook, alleen dan met behulp van 3 winamps (2 voor de muziek en de 3e voor eventueel een sample er tussen door en dan met pitchfork het nummer naar de goede snelheid pitchen). En daar komt mooi resultaat uit moet ik je zeggen.
Een vriend van mij doet dat ook, alleen dan met behulp van 3 winamps (2 voor de muziek en de 3e voor eventueel een sample er tussen door en dan met pitchfork het nummer naar de goede snelheid pitchen). En daar komt mooi resultaat uit moet ik je zeggen.
met je soundcard progje.
gewoon opname op wave zettem dam record drukken.
volgens mij de instelling "2 seconden tussen nr's uitzetten" dan hebbie wel een directe overgang dacht ik
en om te editten enzo is cooledit of soundforge goed
gewoon opname op wave zettem dam record drukken.
volgens mij de instelling "2 seconden tussen nr's uitzetten" dan hebbie wel een directe overgang dacht ik
en om te editten enzo is cooledit of soundforge goed