Heren en dames,
De oude PC van mijn ouders (ook een tweakersproduct) is overleden na 9 jaar. Ik wil een nieuw systeem bestellen dat 4K video kan afspelen. Verder wordt het gebruikt voor Microsoft Office en browsen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Huis tuin en keuken surfen en mailen. Maar ook wel op 4K films bekijken.
Wat mag het systeem gaan kosten?
500-600 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Muis, toetsenbord en beeldscherm
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Wat extra opslag voor foto's
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ze stoppen hun PC in de kast dus warmteproductie en geluidsproductie liefst niet te hoog. Meestal staat ie standby en ze gebruiken hem niet heel intensief.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik heb geprobeerd al een systeem samen te stellen? Ik ben niet een intel of amd fan maar begreep dat intel nu gewoon prijs kwaliteit beter was.
Tevens heb ik een moederbord gekozen met displayport 1.4 voor het 4k scherm.
Ik wil eigenlijk de pc door het bedrijf waar ik de onderdelen bestel in elkaar laten zetten.
Graag feedback op de componenten en of dit een redelijk systeem is voor deze prijs.
De oude PC van mijn ouders (ook een tweakersproduct) is overleden na 9 jaar. Ik wil een nieuw systeem bestellen dat 4K video kan afspelen. Verder wordt het gebruikt voor Microsoft Office en browsen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Huis tuin en keuken surfen en mailen. Maar ook wel op 4K films bekijken.
Wat mag het systeem gaan kosten?
500-600 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Muis, toetsenbord en beeldscherm
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Wat extra opslag voor foto's
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ze stoppen hun PC in de kast dus warmteproductie en geluidsproductie liefst niet te hoog. Meestal staat ie standby en ze gebruiken hem niet heel intensief.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik heb geprobeerd al een systeem samen te stellen? Ik ben niet een intel of amd fan maar begreep dat intel nu gewoon prijs kwaliteit beter was.
Tevens heb ik een moederbord gekozen met displayport 1.4 voor het 4k scherm.
Ik wil eigenlijk de pc door het bedrijf waar ik de onderdelen bestel in elkaar laten zetten.
Graag feedback op de componenten en of dit een redelijk systeem is voor deze prijs.
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | Intel Core i5-10400 (SRH78 / SRH3C) Boxed | € 167,95 | € 167,95 |
| 1 | Moederborden | Asus Prime B460M-A | € 79,99 | € 79,99 |
| 1 | Interne harde schijven | Seagate ST2000DM008, 2TB | € 51,90 | € 51,90 |
| 1 | Behuizingen | be quiet! Pure Base 500 Grijs | € 71,35 | € 71,35 |
| 1 | Geheugen intern | Kingston HyperX Predator HX426C13PB3K2/16 | € 71,75 | € 71,75 |
| 1 | Voedingen | Cooler Master MWE Bronze 450W V2 | € 46,99 | € 46,99 |
| 1 | Solid state drives | Kingston A2000 500GB | € 51,90 | € 51,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 541,83 | ||