Hi,
Graag wil ik voor het nieuwe jaar start een game pc aanschaffen wat een lange onuitgekomen wens is.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik hoop in elk geval de high end games te kunnen spelen (hoeft niet perse op ultra high settings).
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik zou rond de 1100 euro willen spenderen. .
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb reeds een monitor (kan max 1080p aan). Ook wil ik 1TB HDD meenemen van mijn oude computer. De WD Green WD10EZRX.
Daarnaast heb ik ook al de beschikking over een muis/toetsenbord
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik vind het moeilijk in te schatten wat ik allemaal nodig zou hebben.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik begreep dat AMD de voorkeur heeft boven Nvidia maar voor de rest erg basale kennis.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
nee
Ga je overklokken?
Ik ben niet van plan om te overklokken.
Wat verwacht je van ons?
Ik hoop wat hulp te krijgen bij mijn onderdelen, ik heb reeds een lijstje uitgezocht en had graag geweten waar ik eventueel wat op kan besparen of waar ik juist best wat meer aan uitgeef. Ook ben ik vooral geïnteresseerd in waarom iets niet goed is.
Hieronder staat wat ik gevonden heb, graag wat feedback en eventueel tips voor upgrades/downgrades.
Dank jullie wel!
Graag wil ik voor het nieuwe jaar start een game pc aanschaffen wat een lange onuitgekomen wens is.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik hoop in elk geval de high end games te kunnen spelen (hoeft niet perse op ultra high settings).
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik zou rond de 1100 euro willen spenderen. .
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb reeds een monitor (kan max 1080p aan). Ook wil ik 1TB HDD meenemen van mijn oude computer. De WD Green WD10EZRX.
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Monitoren | ASUS VS228HR Zwart | € 0,- | € 0,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 0,- | ||
Daarnaast heb ik ook al de beschikking over een muis/toetsenbord
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik vind het moeilijk in te schatten wat ik allemaal nodig zou hebben.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik begreep dat AMD de voorkeur heeft boven Nvidia maar voor de rest erg basale kennis.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
nee
Ga je overklokken?
Ik ben niet van plan om te overklokken.
Wat verwacht je van ons?
Ik hoop wat hulp te krijgen bij mijn onderdelen, ik heb reeds een lijstje uitgezocht en had graag geweten waar ik eventueel wat op kan besparen of waar ik juist best wat meer aan uitgeef. Ook ben ik vooral geïnteresseerd in waarom iets niet goed is.
Hieronder staat wat ik gevonden heb, graag wat feedback en eventueel tips voor upgrades/downgrades.
Dank jullie wel!
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 3600 (BOX) Boxed | € 217,20 | € 217,20 |
| 1 | Moederborden | Gigabyte B450 Aorus Elite | € 88,89 | € 88,89 |
| 1 | Videokaarten | Gigabyte Radeon RX 5700 XT Gaming OC 8G (rev. 2.0) | € 499,55 | € 499,55 |
| 1 | Behuizingen | Aerocool Split | € 33,95 | € 33,95 |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16 | € 74,90 | € 74,90 |
| 1 | Voedingen | be quiet! System Power 9 700W | € 68,95 | € 68,95 |
| 1 | Solid state drives | Samsung 970 Evo Plus 500GB | € 93,17 | € 93,17 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.076,61 | ||
[ Voor 12% gewijzigd door cribby op 13-12-2020 15:01 . Reden: Verkeerde product opgeschreven en hdd info toegevoegd ]