ik d8 nou ga ik eens wat op me kast maken wat niet iedereen heeft. volgens mij is dat wel aardig gelukt

Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Had je aan 1 rol voldoende? Anders wordt de prijs/tijd/resultaat verhouding nog veel beter!Op zondag 12 augustus 2001 21:50 schreef gh0stw4lk3r het volgende:
kwaliteit is bagger ja ik weet het ik heb zo'n elcheapo webcammetje van 40 piekies haha
ik heb over het tekenen en uitsnijden zo'n 3 uur gedaan.
en ja die druppels zijn plakfolie
13,70 per rol bij de praxis
Verwijderd
Lezen is zeker te veel gevraagdOp zondag 12 augustus 2001 23:00 schreef fokke het volgende:
Ziet er mooi uit
Is dat er op gespoten of getekend.
Op zondag 12 augustus 2001 21:44 schreef Buccaneer het volgende:
Nee is volgens mij van dat plak plastic, heb het al eens eerder gezien.
Dat logo is trouwens wel erg mooi gedaan!
P4 2,53 512MB PC3200, GF4 Ti4200
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
39
Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
Verwijderd
das een mooi nummer !! van k's choiceOp maandag 13 augustus 2001 04:50 schreef HlpDsK het volgende:
Het is trouwens : "I am not an addict"
de ogen laten oplichten maybOp zondag 12 augustus 2001 22:43 schreef gh0stw4lk3r het volgende:
wat het mooie is van deze mod (vind ik dan),
dat ik toch best een leuke kast heb voor nog geen 14 piek aan xtra mod spul.
heb nu alleen een neon buisje over die ik nog niet in kan bouwenff w8en op een goed id om die ergens in te krijgen
ik zag twee beren fout parkeren....
Verwijderd
Mooie creatie hoor...Op maandag 13 augustus 2001 04:53 schreef _Dennizz_ het volgende:
[..]
das een mooi nummer !! van k's choice
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Verwijderd
Inderdaad. De laatste pic is mooi. Op de vorige leken het net pestbuilen (*yuk*) op je case.Op maandag 13 augustus 2001 20:50 schreef Demoniac het volgende:
Fraai... op dat laatste plaatje (zie hierboven) kan je pas zien hoe mooi het is...
Lezen is zeker te veel gevraagd aan jou ofzo, dat het plakfolie is gaat over die druppeltjes, dus lees zelf eerst goed voordat je anderen gaat bekritiseren...Op zondag 12 augustus 2001 23:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Lezen is zeker te veel gevraagd
[..]
Is dit dan niet ene beetje offtopic???Op maandag 13 augustus 2001 04:50 schreef HlpDsK het volgende:
Het is trouwens : "I am not an addict"
ze hebben heel veel soorten van dat plakfolie, zilverOp maandag 13 augustus 2001 23:45 schreef Escobar het volgende:
[..]
Is dit dan niet ene beetje offtopic???![]()
Vette kast, simpel maar effectief...
Die druppels zijn mooi. Maar ik ga het niet doen want iemand heeft het al...
Denk denk...
Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!
met folie plakken een uurtje ofzo, met tekenen en uitsnijden ongeveer 3 uur. ik zeg je wel, je moet heel geduldig zijn anders krijg je dit soort neigingenOp woensdag 15 augustus 2001 10:07 schreef Whuzz het volgende:
Woa, strak gemaakt man
Hoe lang ben je d'r mee bezig geweest?