Met behulp van reageerden van het subforum desktop advies ben ik voor onderstaande lijst gegaan.
Ik heb hem in elkaar gezet alleen krijg ik nu geen beeld. Bij het aanzetten van de pc draaien de case fans een paar keer en stoppen dan. De fans van de videokaart en cpu koeling blijven wel draaien. Moederbord krijgt ook gewoon stroom gezien de verlichting. Iemand enig idee waar ik dit moet zoeken? Heeft dit te maken met de verbinding tussen gpu en moederbord?
Kleine toevoeging: Ik heb m'n oude GTX 660 erin gedaan en daarmee krijg ik ook geen beeld, fans draaien wel. Tevens heb ik deze kaart op de tweede PCI geprobeerd, ook zonder succes
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | Intel Core i5-10600K Boxed | € 248,- | € 248,- |
1 | Moederborden | ASUS TUF Gaming Z490-PLUS | € 155,- | € 155,- |
1 | Videokaarten | Nvidia GeForce RTX 3060 Ti | € 0,- | € 0,- |
1 | Behuizingen | Corsair 275R Airflow Zwart | € 69,61 | € 69,61 |
1 | Processorkoeling | Cooler Master Hyper 212 Black Edition | € 30,65 | € 30,65 |
1 | Geheugen intern | G.Skill Ripjaws V F4-3200C16D-32GVK | € 125,90 | € 125,90 |
1 | Voedingen | Fractal Design ION+ 660W Platinum | € 106,- | € 106,- |
1 | Solid state drives | Kingston A2000 1TB | € 101,75 | € 101,75 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 836,91 |
Ik heb hem in elkaar gezet alleen krijg ik nu geen beeld. Bij het aanzetten van de pc draaien de case fans een paar keer en stoppen dan. De fans van de videokaart en cpu koeling blijven wel draaien. Moederbord krijgt ook gewoon stroom gezien de verlichting. Iemand enig idee waar ik dit moet zoeken? Heeft dit te maken met de verbinding tussen gpu en moederbord?
Kleine toevoeging: Ik heb m'n oude GTX 660 erin gedaan en daarmee krijg ik ook geen beeld, fans draaien wel. Tevens heb ik deze kaart op de tweede PCI geprobeerd, ook zonder succes