Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onkeltje
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 28-06-2024
Ik hoop dat iemand mij hier kan helpen.
Ik heb een al wa oudere Zmodo camera voor buiten maar het systeem vindt die camera blijkbaarniet meer.

IPCearch en Zviewer vinden mijn toestel niet meer: ZP-IBH13-W; 13KS09CR005501U
Dit zijn de gegevens van mijn camera.

Ik vind zowat alle IP gegevens van mijn toestellen onder "Mijntelenet" maar niet bij elk IP nummer staat een naam. Nu heb ik alles naamlozen geprobeerd en ingegeven bij Zviewer maar erwordt geen gevonden doot Zviewer.

De camera heeftt lang goed gegaan maar nu geeft hij al een hele tijdniet meer thuis :-( .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d.vermeulen
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 06-03 09:08
Hoi,

Ik heb zelf ook een systeem van Zmodo gehad. Na een half jaar stuggeen met de instellingen en het werkend krijgen heb ik het opgegeven. De winkel waarbijik het kohtte wilde ook geen support meer geven. Toen ben ik er zelf wat meer in gaan duiken o meer kennis op te doen. Aan de hand daarvan heb ik het Zmodo systeem ik de kliko gegooit en een Dahua systeem aangeschaft. Stukke professioneler en beter/stabieler.

Mijn advies:
Probeer de Zmodo camera te verkopen en koop er een Dahua voor terug. Deze zijn niet te duur voor de kwaliteit die je er voor terug krijgt.
Ik heb zelf nog een gebruikte liggen die ik wel wil verkopen. Ik hoor het wel als u interesse heeft.

Dion