Actie: LG wil tv-reviews voor niks

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Racing_Reporter
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07-09 19:15
plan: De nieuwste LG-oledtelevisies reviewen? Meld je dan nu aan voor het tes...

Is dit een grap? Je laat mensen twee weken buffelen en alles omgooien, waarna er nog een review geschreven moet worden, om het af te doen met een powerbank van een schokkende 6700mah? Die dingen zijn ongeveer 10 euro. Dit is puur reviews kopen met troep wat nog op de plank lag. Maak het interessant voor zowel gebruiker als fabrikant, de meeste beloningen zijn nog ok-ish te noemen maar dit gaat wel erg ver ;w

Als je dit leest, heb je teveel tijd.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Racing_Reporter
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07-09 19:15
Update:
Normaal gesproken wil ik op dit onderwerp nog wel eens een verhaal afsteken dat je reviewen niet doet voor het 'bedankje', maar vanuit je passie voor technologie en het feit dat je met de mooiste nieuwe consumentenelektronica mag spelen.

Dit keer echter niet, ik vind dat jullie volkomen gelijk hebben dat deze powerbank niet in verhouding staat met de moeite die jullie moeten doen als testers. Dat hebben we verkeerd ingeschat. Onder het mom van 'beter ten halve gekeerd, dan ten hele gedwaald' passen we het bedankje aan en stellen we naast de powerbank een cadeaubon van Bol.com ter beschikking ter waarde van 75 euro. Ik hoop dat we daarmee, mede namens LG, een goede geste doen en we deze hele toffe tv goed kunnen testen, door en voor de community, want dat blijft de kern!

Dat wil natuurlijk niet zeggen dat we niet meer achter de mening staan dat het bedankje niet de hoofdreden zou moeten zijn om mee te doen, maar goed de verhouding was hier inderdaad wel een beetje zoek, dat nemen wij ook mee voor de toekomst. Dank dus voor jullie feedback, jullie houden ons weer lekker scherp ;)

We hebben e.e.a. ook aangepast in de actievoorwaarden van deze actie.
Namens @Bart Zoetmulder.

Bedankt Bart dat jullie de feedback zo hebben opgepakt. Wel hoop ik de volgende keer dat jullie op dit idee komen vóórdat een actie online gaat. Het zou zowel jullie als ons de nodige grijze haren schelen :)

Als je dit leest, heb je teveel tijd.