Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Mijn PS4 is overleden en ik twijfel nu een beetje om richting een game pc te gaan.
De games die ik speel zijn onder andere Fifa, F1, Anno 1800 (en de opvolgende series hiervan)
Wat mag het systeem gaan kosten?
Zo rond de €1000 , inclusief het in elkaar zetten van de pc.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee. (alleen een muis
)
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Intel, omdat ik gelezen heb dat AMD nu duurder is.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het zou mooi zijn dat deze setup de komende 2 jaar voldoende is om gelijkwaardige games te spelen.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Aangezien ik totaal geen kennis heb over game pc’s ben ik benieuwd of dit een beetje een logische setup is. Ik heb deze setup samengesteld aan de hand van een game pc bij gamepc.nl. Daar de Intel Game PC pro gepakt en wat dingetjes aangepast, zodat hij in ieder geval “recommended” is bij https://www.systemrequirementslab.com.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Mijn PS4 is overleden en ik twijfel nu een beetje om richting een game pc te gaan.
De games die ik speel zijn onder andere Fifa, F1, Anno 1800 (en de opvolgende series hiervan)
Wat mag het systeem gaan kosten?
Zo rond de €1000 , inclusief het in elkaar zetten van de pc.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee. (alleen een muis
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Intel, omdat ik gelezen heb dat AMD nu duurder is.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het zou mooi zijn dat deze setup de komende 2 jaar voldoende is om gelijkwaardige games te spelen.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Aangezien ik totaal geen kennis heb over game pc’s ben ik benieuwd of dit een beetje een logische setup is. Ik heb deze setup samengesteld aan de hand van een game pc bij gamepc.nl. Daar de Intel Game PC pro gepakt en wat dingetjes aangepast, zodat hij in ieder geval “recommended” is bij https://www.systemrequirementslab.com.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | Intel Core i5-10600KF Boxed | € 233,25 | € 233,25 |
| 1 | Moederborden | MSI H410M-A PRO | € 66,85 | € 66,85 |
| 1 | Videokaarten | Inno3D GeForce GTX 1660 Ti Compact | € 291,42 | € 291,42 |
| 1 | Behuizingen | Sharkoon VG5-W Rood | € 39,14 | € 39,14 |
| 1 | Monitoren | Iiyama Black Hawk G2730HSU-B1 Zwart | € 167,- | € 167,- |
| 1 | Besturingssystemen | Microsoft Windows 10 Home NL 64bit OEM DSP OEI | € 98,84 | € 98,84 |
| 1 | Processorkoeling | Cooler Master MasterAir MA410P | € 33,95 | € 33,95 |
| 1 | Geheugen intern | Kingston 8GB DDR4 2666MHz | € 31,73 | € 31,73 |
| 1 | Voedingen | Cooler Master MWE 550 White 230V - V2 | € 46,- | € 46,- |
| 1 | Solid state drives | Crucial MX500 2,5" 500GB | € 59,- | € 59,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.067,18 | ||