| I've got permission to color outside the lines |
http://www.kicken.com/funnyfiles/Patrick_Kicken_Radio3FM-wassupanimatie.asf
Edit : Damn, net te laat
Edit : Damn, net te laat
Sorry wou het nog nakijken maar was het effe vergeten
en dat na het net gepost te hebben.
Hij is super koel
Zijn er nog meer dan???Op zondag 12 augustus 2001 21:23 schreef ET het volgende:
Ik vind al die Wassup filmpjes vet!
Waasssuuup!!!
Kijk maar bij hier Staat ergens orginele commercials en daaronder verbouwde commercials.
heheh lachuh 
ben al een tijdje niet naar whazzup filmpjes gaan zoeken, maar merk alweer dat er veel nieuwe bijgekomen zijn
ben al een tijdje niet naar whazzup filmpjes gaan zoeken, maar merk alweer dat er veel nieuwe bijgekomen zijn
Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!
euhmz... nou vind ik de term wazzzup-filmpje een beetje heel erg knullig.. .weet dan niemand dat het van de Budweiser reclames komt??? dat amerikaanse (lekkere
) bier?? daar komt het echt van en niet van scary movie ofzow, die hebben het gejat zeg maar van die reclames
We've got that ring of confidence
Ja dat weten we, maar ze zijn nog steeds erg leuk. Trouwens vind ik dat budweiser maar smerig. Dat is mais bierOp zondag 12 augustus 2001 22:21 schreef U2-kid het volgende:
euhmz... nou vind ik de term wazzzup-filmpje een beetje heel erg knullig.. .weet dan niemand dat het van de Budweiser reclames komt??? dat amerikaanse (lekkere) bier?? daar komt het echt van en niet van scary movie ofzow, die hebben het gejat zeg maar van die reclames
Hehehehe
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Budweiser is goor. 
Dit filmpje is wel stoer!
Dit filmpje is wel stoer!
All that you know, is at an end
amerikaans bier en lekker???Op zondag 12 augustus 2001 22:21 schreef U2-kid het volgende:
euhmz... nou vind ik de term wazzzup-filmpje een beetje heel erg knullig.. .weet dan niemand dat het van de Budweiser reclames komt??? dat amerikaanse (lekkere) bier?? daar komt het echt van en niet van scary movie ofzow, die hebben het gejat zeg maar van die reclames
kom op zeg
American beer is like having sex in a canoe...
...
...
it's fucking close to water
amerikaans bier is echt goor wat het meest bij echt bier komt daaro is de Miller Gold draft, maar dies ook meteen bijna 2x zo duur als de gewone genuine draft
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
blijft leuk zoiets
mijn dag is weer goed
Het probleem is gelokaliseerd, het bevindt zich tussen het keyboard en de rugleuning.
Pagina: 1