Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk gamen, software ontwikkelen en wat Machine Learning/Deep learning (hobby) projecten.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ergens in de 2000-2400 range
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Een 4k monitor (60hz) muis en toetsenbord
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Nvidia videokaart dacht zelf aan de RTX3080 omdat Nvidia momenteel makkelijker is met ML en dacht zelf aan de Ryzen 9 5900x, initieel overwoog ik de 5950x maar die vond ik net iets te prijzig en misschien een beetje overkill.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nvidia vanwege ML en AMD vanwege prijs/kwaliteit
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik hoef geen RGB schoonheidsprijs systeem. Goede airflow + stabiliteit gaat voorkeur naar en als het kan een beetje stil.
Ga je overklokken?
Ben nog redelijk nieuw op gebied van OC initieel ga ik hier niks mee doen maar misschien later wel. Ik denk er wel aan mijn videokaart te undervolten.
Wat verwacht je van ons?
Een sanity check op onderstaande build en eventueel wat advies voor alternatieven betere componenten.
Voornamelijk gamen, software ontwikkelen en wat Machine Learning/Deep learning (hobby) projecten.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ergens in de 2000-2400 range
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Een 4k monitor (60hz) muis en toetsenbord
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Nvidia videokaart dacht zelf aan de RTX3080 omdat Nvidia momenteel makkelijker is met ML en dacht zelf aan de Ryzen 9 5900x, initieel overwoog ik de 5950x maar die vond ik net iets te prijzig en misschien een beetje overkill.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nvidia vanwege ML en AMD vanwege prijs/kwaliteit
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik hoef geen RGB schoonheidsprijs systeem. Goede airflow + stabiliteit gaat voorkeur naar en als het kan een beetje stil.
Ga je overklokken?
Ben nog redelijk nieuw op gebied van OC initieel ga ik hier niks mee doen maar misschien later wel. Ik denk er wel aan mijn videokaart te undervolten.
Wat verwacht je van ons?
Een sanity check op onderstaande build en eventueel wat advies voor alternatieven betere componenten.
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | AMD Ryzen 9 5900X Boxed | € 604,40 | € 604,40 |
1 | Moederborden | ASUS ROG Strix X570-E Gaming | € 268,99 | € 268,99 |
1 | Videokaarten | Gigabyte GeForce RTX 3080 Gaming OC 10G | € 869,99 | € 869,99 |
1 | Behuizingen | Fractal Design Meshify S2 Black - TG | € 143,49 | € 143,49 |
1 | Processorkoeling | Noctua NH-D15 Bruin | € 71,- | € 71,- |
1 | Geheugen intern | G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC | € 184,- | € 184,- |
1 | Voedingen | Corsair RM850 (2019) | € 140,- | € 140,- |
1 | Solid state drives | Samsung 970 EVO 1TB | € 129,- | € 129,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 2.410,87 |