Hallo,
Ik ben op zoek naar een dect telefoon die onbekende nummers blokkeerd en alle andere nummers die ik niet wil horen ook. Het gaat dan om binnenkomende gesprekken.
Ik wil niet in de weer met bel met niet of andere registers, been there... done that...
Als dat werkte was ik nu niet dit bericht aan het schrijven.
Het is weer die tijd van het jaar, de energie verkopers bellen mijn nummers weer plat.
Ik doe daar niet moeilijk over, direct afkappen, niet wachten op antwoord, ophangen en direct op de bloklist ( en spam melden ) geweldige standaard functie van android.
Anonieme bellers moeten ook geblokeerd worden.
( ook weer ervaring opgedaan op android.... prachtige functie )
Maar mijn vaste lijn kan dat niet, die rinkelt nog steeds en dan zie ik weer onbekend of een 088...
Dan moet ik dat wegdrukken of wachten tot het doorgaat naar de voicemail om daar een computer te horen.
Het irriteerd me behoorlijk.
Ik zoek dus een dect Telefoon / gigaset die nummers kan blokeren
Ik ben die verkopers behoorlijk zat en bereid wat meer uit te geven
200-300 euro
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
te bellen... duh
Helaas moet en zal mijn vrouw een vaste lijn hebben naast alle mobiele nummers in huis.
nummerherkenning en blokkering zijn de primaire vereiste.
anonieme bellers moeten ook geblokt worden
voicemail ( volgens mij standaard op alle gigaset/dect telefoons )
Wat wil je er precies mee doen? Welke apparatuur heb je al? Wat verwacht je te kunnen gaan doen? Heb je specifieke eisen aan software die moet draaien?
Nummer blokkering voor inkomende gesprekken
Anonieme nummer blokkering.
Wat heb je zelf al gevonden?
Gigaset C620 Duo ... maar die is al uit de handel.
Heb je zelf al een idee welk apparaat je overweegt? Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.
Geen apple producten... verder geen voorkeur.
Welke vragen heb je hier nog over?
geen verdere vragen
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
ik hoef geen instructies hoe ik allemaal aan kan vragen bij mijn provider of andere dienstverleners, veel te veel gedoe en ik heb er helemaal geen vertrouwen in.
Gewoon blokkeren op de telefoon
Cheers
Ik ben op zoek naar een dect telefoon die onbekende nummers blokkeerd en alle andere nummers die ik niet wil horen ook. Het gaat dan om binnenkomende gesprekken.
Ik wil niet in de weer met bel met niet of andere registers, been there... done that...
Als dat werkte was ik nu niet dit bericht aan het schrijven.
Het is weer die tijd van het jaar, de energie verkopers bellen mijn nummers weer plat.
Ik doe daar niet moeilijk over, direct afkappen, niet wachten op antwoord, ophangen en direct op de bloklist ( en spam melden ) geweldige standaard functie van android.
Anonieme bellers moeten ook geblokeerd worden.
( ook weer ervaring opgedaan op android.... prachtige functie )
Maar mijn vaste lijn kan dat niet, die rinkelt nog steeds en dan zie ik weer onbekend of een 088...
Dan moet ik dat wegdrukken of wachten tot het doorgaat naar de voicemail om daar een computer te horen.
Het irriteerd me behoorlijk.
Ik zoek dus een dect Telefoon / gigaset die nummers kan blokeren
Ik ben die verkopers behoorlijk zat en bereid wat meer uit te geven
200-300 euro
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
te bellen... duh
Helaas moet en zal mijn vrouw een vaste lijn hebben naast alle mobiele nummers in huis.
nummerherkenning en blokkering zijn de primaire vereiste.
anonieme bellers moeten ook geblokt worden
voicemail ( volgens mij standaard op alle gigaset/dect telefoons )
Wat wil je er precies mee doen? Welke apparatuur heb je al? Wat verwacht je te kunnen gaan doen? Heb je specifieke eisen aan software die moet draaien?
Nummer blokkering voor inkomende gesprekken
Anonieme nummer blokkering.
Wat heb je zelf al gevonden?
Gigaset C620 Duo ... maar die is al uit de handel.
Heb je zelf al een idee welk apparaat je overweegt? Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.
Geen apple producten... verder geen voorkeur.
Welke vragen heb je hier nog over?
geen verdere vragen
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
ik hoef geen instructies hoe ik allemaal aan kan vragen bij mijn provider of andere dienstverleners, veel te veel gedoe en ik heb er helemaal geen vertrouwen in.
Gewoon blokkeren op de telefoon
Cheers