Printer aankoop advies

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luigi_stef
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 29-01-2024
Ik zoek een?
Printer zonder veel poespas.
- Enkel zwart/wit
- geen All in
- beetje compact want dient om in de camionet te zetten voor de werknemers uren staten af te drukken 2x /maand

Wat is je budget?
Had aan budget gedacht van max. 100 euro maar dat blijkt moeilijker dan gedacht. Hoe minder er op zit hoe duurder.
In had ook al de mobiele toestellen gezien maar daar kom je al snel boven 200euro uit zonder batterij.
Liefst indien niet mogelijk om enkel zw/wit, mag met kleur zonder dat hij foutmeldingen geeft omdat kleur op is of niet aanwezig is

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur maar wel een bekender merk zodat het makkelijk blijft cardridges te vinden

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Mobiel in bestelwagen, voeding kan via 230V stopcontact in de bestelwagen.
Liefst enkel verbinding via usb zodat het niet te ingewikkeld is om altijd verbinding te zoeken. Moet wat snel vooruit gaan.

Hebben jullie idee of advies?
Tnx

Beste antwoord (via Luigi_stef op 11-12-2020 19:10)

• TMDC
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
pricewatch: Brother HL-1110

Geen gedoe, geen poespas, gewoon printen.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 99ruud99
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 01:37
pricewatch: Canon Pixma TS205 ? Oke, je hebt nog steeds de kans dat ze hun billen gaan kopieren, maar zonder all in one is veel duurder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PageFault
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-09 19:15

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jopie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 22:33
Waar gaan die urenstaten na het uitprinten naartoe?
Want als het naar iemand anders moet kunnen ze toch ook afdrukken naar PDF en dan mailen?

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• TMDC
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
pricewatch: Brother HL-1110

Geen gedoe, geen poespas, gewoon printen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firestorm
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 29-07 16:31

Firestorm

Ik hou altijd schroefjes over

jopie schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 14:52:
Waar gaan die urenstaten na het uitprinten naartoe?
Want als het naar iemand anders moet kunnen ze toch ook afdrukken naar PDF en dan mailen?
Dit is het echte antwoord. We leven niet meer in 1985 en iedereen en z'n oma heeft een emailadres. Beter nog; prak de urenstaten in een xml/json voor automatische verwerking aan de andere zijde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luigi_stef
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 29-01-2024
Ik had eerlijk gezegd niet gedacht aan een laser...
Is dat wel nuttig wanneer er weinig wordt afgedrukt? Max 20pagina’s per maand?
En hoe zit het met de temperatuur en vocht gevoeligheid van een laserprinter? Aangezien deze continu in koude en vochtige camionette zou staan?
En wat betreft laatste antwoord begrijp ik jullie volledig... hier hadden wij ook over nagedacht maar we werken met urenscanners en de werkmannen willen hier graag een uitprint van zodat ze dit kunnen vergelijken met hun dag prestaties. Ook naar de klant toe kan je dan makkelijk het extra werk analyseren met hen zonder door te hoeven mailen of samen via scherm te moeten kijken waar de distance niet kan gerespecteerd worden. Bij afdrukken kan je makkelijk 1 voor hen afdrukken en samen overlopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damic
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:09

Damic

Tijd voor Jasmijn thee

Laser of led in een vochtige of hete ruimte weet ik niet van maar zal wrs beter zijn dan inkjet :) inkjet droogt al uit gewoon in een woonkamer.

Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag

Pagina: 1