Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubenslash
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 17-06-2023
Beste

Mijn moeder heeft een Samsung 50. Nu zit ze met een heel vreemd probleem dat wanneer je ergens op de touch screen wilt klikken je gemiddeld 10 keer moet klikken vooraleer hij reageert. Bovendien is er een vreemde blauwe rand rond de button waar je wilt op klikken, zie ook bijgevoegde afbeelding.

Ze heeft dit probleem nog ooit eens gehad en het is toen opgelost geraakt maar ze weet niet meer hoe..

Iemand een idee? Alvast bedankt!

Beste antwoord (via rens-br op 11-12-2020 12:22)

• ChinaGeek
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 17-05-2021
Rubenslash schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 11:36:
Beste

Mijn moeder heeft een Samsung 50. Nu zit ze met een heel vreemd probleem dat wanneer je ergens op de touch screen wilt klikken je gemiddeld 10 keer moet klikken vooraleer hij reageert. Bovendien is er een vreemde blauwe rand rond de button waar je wilt op klikken, zie ook bijgevoegde afbeelding.

Ze heeft dit probleem nog ooit eens gehad en het is toen opgelost geraakt maar ze weet niet meer hoe..

Ik zie geen bijgevoegde afbeelding, maar dit is je oplossing.
YouTube: How to turn off VOICE ASSISTANT on Samsung Galaxy A10, A20, A30, A40...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:09
Ik gok dat je voice assist oid hebt aangezet. Dat is een hulpmiddel voor blinden. Dan gaat hij eerst zeggen wat je hebt aangeklikt en als je dan nog een keer klikt, dan klik je pas echt

[ Voor 60% gewijzigd door 418O2 op 11-12-2020 11:38 ]

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• ChinaGeek
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 17-05-2021
Rubenslash schreef op vrijdag 11 december 2020 @ 11:36:
Beste

Ik zie geen bijgevoegde afbeelding, maar dit is je oplossing.
YouTube: How to turn off VOICE ASSISTANT on Samsung Galaxy A10, A20, A30, A40...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubenslash
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 17-06-2023
Dat was het, bedankt!