Hulp Gevraagd! 8 poorts 10 Mbit Hub

Pagina: 1
Acties:
  • 102 views sinds 30-01-2008

• bfm
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18-08 19:06
Geen id of dit hier mag, maar anders gooi er maar een slotje op, weet gewoon ff niet wat ik moet doen :)

Morgenmiddag begint hier in Uden een lan-party. Ikzelf zit in de organisatie en heb ook et netwerk aangelegd. Er is alleen 1 probleem.
Wegens een fout in een levering kom ik een 10 Mbit 8 poorts hub tekort (ja, ik weet et, goeiekoop :P). Deze heb ik morgen voor 12 uur nodig. Ik heb gistermiddag nog snel 6 winkels in Uden en Eindhoven gecheckt, maar nergens was zo'n hub te verkrijgen.

En wat doe je dan? Juist, Fokkers om hulp roepen. Heeft iemand in de omgeving van Uden (straal 30 km ofzow) zo'n hub liggen? of weet iemand waar ik deze in die buurt kan krijgen? Ik hoop dat iemand me kan helpen, anders heb ik een probleem :'( (boze deelnemers enzo :) )

Alvast bedankt.

bfm

• Pizzaman
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Pizzaman

16:00 Cup-a-soup.

www.tweakers.net/pricewatch ?

Daar staan toch wel hubs in je buurt, desnoods koop je een grotere of andere ?

Kheb hier wel een 8poorts hub maar dies in gebruik :)

• bfm
Op zondag 12 augustus 2001 20:58 schreef Pizzaman het volgende:
www.tweakers.net/pricewatch ?

Daar staan toch wel hubs in je buurt, desnoods koop je een grotere of andere ?

Kheb hier wel een 8poorts hub maar dies in gebruik :)
Ik heb 3 adressen uit de shopsurvey geplukt :) Morgenvroeg ook maar naartoe bellen. Nu ben ik weg, nog een hoop zooi regelen.

• Pizzaman
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Pizzaman

16:00 Cup-a-soup.

Lekker gepland allemaal als ik het zo hoor...

• bfm
Op zondag 12 augustus 2001 21:00 schreef Pizzaman het volgende:
Lekker gepland allemaal als ik het zo hoor...
Lees dan... Bestelling is gewoon niet goed binnengekomen. Daardoor mis ik nu dus die hub waardoor er geen printers kunnen worden aangesloten (en jah, die zijn nodig :P Tis niet alleen maar gaming daarzow O-)

• majic
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20-07 13:52
heb een 8 poorts hub hier liggen en woon een paar meter van tilburg-west af (station)

1 coax uplink en 8 utp

contact me majic@xs4all.nl
Op zondag 12 augustus 2001 20:56 schreef bfm het volgende:
Geen id of dit hier mag, maar anders gooi er maar een slotje op, weet gewoon ff niet wat ik moet doen :)

Morgenmiddag begint hier in Uden een lan-party. Ikzelf zit in de organisatie en heb ook et netwerk aangelegd. Er is alleen 1 probleem.
Wegens een fout in een levering kom ik een 10 Mbit 8 poorts hub tekort (ja, ik weet et, goeiekoop :P). Deze heb ik morgen voor 12 uur nodig. Ik heb gistermiddag nog snel 6 winkels in Uden en Eindhoven gecheckt, maar nergens was zo'n hub te verkrijgen.

En wat doe je dan? Juist, Fokkers om hulp roepen. Heeft iemand in de omgeving van Uden (straal 30 km ofzow) zo'n hub liggen? of weet iemand waar ik deze in die buurt kan krijgen? Ik hoop dat iemand me kan helpen, anders heb ik een probleem :'( (boze deelnemers enzo :) )

Alvast bedankt.

bfm

Verwijderd

RGM computers zit in UDEN
www.rgmcomputers.nl

of ORBIT direct

www.orbitdirect.com

Zijn er trouwens nog plaatsen over op die lan party? :?

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22-08 21:05

Arno

PF5A

helaas zijn we geen winkel. Kijk even in de pricewatch voor een geschikte winkel

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.