56 => 512 => 768 => 1024 => 2048 => 2240 => 3072 => 6144 und so weiter
Als je een VIA chipset hebt zijn het 100% zeker weten de VIA 4 in 1 drivers. Als je een CD bij je mobo hebt staan ze daar op, anders even zoeken op internet.
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
Laatst nieuwe VIA 4 in 1 drivers had ik er al in staan...Op zondag 12 augustus 2001 20:53 schreef dreeke het volgende:
Als je een VIA chipset hebt zijn het 100% zeker weten de VIA 4 in 1 drivers. Als je een CD bij je mobo hebt staan ze daar op, anders even zoeken op internet.
Ik wil de DVD van Sensation bekijken maar het tikt als de ziekte...
Hoeveel RAM heb je eigenlijk?
(W2k zuipt nogal wat...)
(W2k zuipt nogal wat...)
Nederlander in het enge Florida
AMD1333
512MB PC133 (2x 256MB)
Viper770 Ultra 32MB (kmag nu ff ruiken aan een 64MB GeForce3 Creative...
)
BTC DVD 212B (12x40)
Dus... dag moge voldoende zijn...
512MB PC133 (2x 256MB)
Viper770 Ultra 32MB (kmag nu ff ruiken aan een 64MB GeForce3 Creative...
BTC DVD 212B (12x40)
Dus... dag moge voldoende zijn...
Verwijderd
Ejj Zelfde probleem hier, onder win98 draai me bakje zonder probleem, maar onder win2k hoor ik al met het opstart geluid dat het niet goed is.
Als ik kijk bij me system instellingen, zie ik dat ik Zowel video als netwerk en geluid allemaal onder irq 7 staat, hmmz, dan kon ik niet aanpassen omdat ACPI (of in die buurt) aanston als systeem, die ik als standaart ingesteld, nou toen was me ntoskrnl.exe kwijt, dus ook geen aanrader...
Maar hij gaf geen conflicten bij hardware beheer, maar toch dat gekraak, Damnit, ik zoek ook oplossing
System Info:
Amd Tbird 1400
256 DDR
EPOX 8KTa+
SbLive 1024
Als ik kijk bij me system instellingen, zie ik dat ik Zowel video als netwerk en geluid allemaal onder irq 7 staat, hmmz, dan kon ik niet aanpassen omdat ACPI (of in die buurt) aanston als systeem, die ik als standaart ingesteld, nou toen was me ntoskrnl.exe kwijt, dus ook geen aanrader...
Maar hij gaf geen conflicten bij hardware beheer, maar toch dat gekraak, Damnit, ik zoek ook oplossing
System Info:
Amd Tbird 1400
256 DDR
EPOX 8KTa+
SbLive 1024
Ik heb ook bagger geluid in w2k & epox 8k7a+
Na een e-mailtje naar epox testuren kreeg ik het onderstaande als antwoord
Hopelijk komt er asap een oplossing voor dit
probleem
------------------------\/\/\/\/-------------------------
Het probleem is dat dit probleem eigenlijk een beetje veroorzaakt wordt door de highpoint drivers met de drivers
V1.03 heb je dit probleem weer niet, die zijn ook een stukje sneller. Maar het nadeel van deze drivers is weer
dat er data corruptie optreed. Wat nog wel eens wil helpen is de memory hole option in de BIOS te enablen.
Best Regards,
EPoX Europe Computer B.V.
www.epox.nl
Na een e-mailtje naar epox testuren kreeg ik het onderstaande als antwoord
Hopelijk komt er asap een oplossing voor dit
------------------------\/\/\/\/-------------------------
Het probleem is dat dit probleem eigenlijk een beetje veroorzaakt wordt door de highpoint drivers met de drivers
V1.03 heb je dit probleem weer niet, die zijn ook een stukje sneller. Maar het nadeel van deze drivers is weer
dat er data corruptie optreed. Wat nog wel eens wil helpen is de memory hole option in de BIOS te enablen.
Best Regards,
EPoX Europe Computer B.V.
www.epox.nl
Pagina: 1