Beste mede (klussende) Tweakers,
De eetkamerlamp krijgt een nieuwe plek en waar de oude zat liepen plakgoten langs het plafond.
De vorige bewoners hebben, toen ze het hele plafond met grove stuc hebben laten spuiten, deze goten mee gespoten.
Nu heb ik geprobeerd de goten los te snijden maar het stuc zit niet echt vast.
:strip_exif()/f/image/WVpngIjezift0d4K0dgSlwkM.jpg?f=fotoalbum_large)
Het is typisch zo'n plafond... Tis niet mooi, maar helemaal glad (laten) schuren/ stucen is ook niet direct nodig.
Toch hebben we liever toch een glad plafond.
Gaan we 50m² los steken met een groot plamuurmes of heeft iemand dit al een eerder geprobeerd en zegt:
... NiEt aAn BeGiNnEn
Ik heb geen flauw idee wat voor spul het is. Het is knetter hard en ze hebben er ook een houten omkisting van een stalen bint mee gespoten.
Benieuwd naar jullie reacties.
En tja... Hoe fixen we dit weer als we het niet doen??
De eetkamerlamp krijgt een nieuwe plek en waar de oude zat liepen plakgoten langs het plafond.
De vorige bewoners hebben, toen ze het hele plafond met grove stuc hebben laten spuiten, deze goten mee gespoten.
Nu heb ik geprobeerd de goten los te snijden maar het stuc zit niet echt vast.
:strip_exif()/f/image/WVpngIjezift0d4K0dgSlwkM.jpg?f=fotoalbum_large)
Het is typisch zo'n plafond... Tis niet mooi, maar helemaal glad (laten) schuren/ stucen is ook niet direct nodig.
Toch hebben we liever toch een glad plafond.
Gaan we 50m² los steken met een groot plamuurmes of heeft iemand dit al een eerder geprobeerd en zegt:
... NiEt aAn BeGiNnEn

Ik heb geen flauw idee wat voor spul het is. Het is knetter hard en ze hebben er ook een houten omkisting van een stalen bint mee gespoten.
Benieuwd naar jullie reacties.
En tja... Hoe fixen we dit weer als we het niet doen??