Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen, na 10 jaar weer eens een build maken.
Wat mag het systeem gaan kosten?
800-1000, liefst advies voor budgetten 800, 900 en 1000
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
monitor (1080p), muis, toetsenbord al in huis
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Geen overkill, Baldur's Gate 3 vlekkeloos draaien op max settings, misschien Cyberpunk ook hoog draaien? En een beetje future-proof dat de settings op max nog wel een jaar of 2 lukt bij nieuwe(weet niet hoe hard dat gaat)
Build:
Ik dacht mogelijk dat ASUS TUF Gaming X3 Radeon RX 5600 XT Evo nog een goede vervanging kon zijn van de videokaart als ik meer wil, maar als het niet nodig is ..
Edit: FYI - wilde eigenlijk gewoon de uiteindelijk build uit dit topic kopieren maar die staat al op 1066 dus advies hoe die naar 1000 te krijgen is ook welkom
'Bang for the Bucks' Game PC van circa 1000,-
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeuren, bang for buck
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Voorkeur voor wat geluidsdemping als het kan, maar moet niet veel meer dan 40 extra kosten
Niet geïnteresseerd in bling
Ga je overklokken?
nope
Wat verwacht je van ons?
Zelfde als veel anderen hier: Geen BBG in nov, dus hierheen. Heb veel bekeken in het forum en obv wat ik zag een build bij elkaar gesprokkeld.
Gamen, na 10 jaar weer eens een build maken.
Wat mag het systeem gaan kosten?
800-1000, liefst advies voor budgetten 800, 900 en 1000
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
monitor (1080p), muis, toetsenbord al in huis
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Geen overkill, Baldur's Gate 3 vlekkeloos draaien op max settings, misschien Cyberpunk ook hoog draaien? En een beetje future-proof dat de settings op max nog wel een jaar of 2 lukt bij nieuwe(weet niet hoe hard dat gaat)
Build:
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | Intel Core i5-10400F Boxed | € 151,25 | € 151,25 |
| 1 | Moederborden | ASUS TUF Gaming Z490-PLUS | € 155,- | € 155,- |
| 1 | Videokaarten | MSI GeForce GTX 1660 Super Ventus OC | € 269,- | € 269,- |
| 1 | Behuizingen | be quiet! Pure Base 500 Window Zwart | € 73,89 | € 73,89 |
| 1 | Processorkoeling | be quiet! Pure Rock 2 Zwart | € 36,51 | € 36,51 |
| 1 | Geheugen intern | G.Skill Ripjaws V F4-3200C16D-16GVKB | € 64,90 | € 64,90 |
| 1 | Voedingen | Corsair TX550M V2 | € 70,90 | € 70,90 |
| 1 | Solid state drives | Kingston A2000 1TB | € 100,74 | € 100,74 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 922,19 | ||
Ik dacht mogelijk dat ASUS TUF Gaming X3 Radeon RX 5600 XT Evo nog een goede vervanging kon zijn van de videokaart als ik meer wil, maar als het niet nodig is ..
Edit: FYI - wilde eigenlijk gewoon de uiteindelijk build uit dit topic kopieren maar die staat al op 1066 dus advies hoe die naar 1000 te krijgen is ook welkom
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeuren, bang for buck
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Voorkeur voor wat geluidsdemping als het kan, maar moet niet veel meer dan 40 extra kosten
Niet geïnteresseerd in bling
Ga je overklokken?
nope
Wat verwacht je van ons?
Zelfde als veel anderen hier: Geen BBG in nov, dus hierheen. Heb veel bekeken in het forum en obv wat ik zag een build bij elkaar gesprokkeld.
- Ik hoor graag of de build die ik nu heb klopt
- Ik hoor graag ook wat de stap van 800 naar 900 naar 1000 me voor voordelen kan opleveren.