Blijft continu uitloggen bij meerdere applicaties W10

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Beste lezer,

Wist niet zo goed waar ik dit moest plaatsen..

Enige tijd ervaar ik vreemde problemen met dat Office Outlook maar ook Google Chrome mij blijft uitloggen en ik meerdere keren per dag opnieuw moet inloggen.. omdat het bij meerdere programma's dus gebeurt lijkt het met een probleem met bijv. Windows zelf.

Google chrome is ge-update en instellingen zijn naar fabrieksinstellingen gezet.
Office 365 ge-update en geactiveerd.
Exchange mail account is opnieuw ingevoerd maar geen succes.

Het betreft mijn werk PC met vele programma's dus herinstallatie doe ik momenteel liever niet..

Wie o wie heeft de gouden tip..

Alle reacties

• Lelletje
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 18-09 18:32
Het is je werk PC, heb je al contact met ICT opgenomen?

Verwijderd

Topicstarter
Dat ben ik zelf.. maar kom er niet aan uit daarom deze post. :)
Lelletje schreef op donderdag 10 december 2020 @ 15:29:
Het is je werk PC, heb je al contact met ICT opgenomen?

• Wim-Bart
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10-01-2021

Wim-Bart

Zie signature voor een baan.

Ligt aan Chrome. Ergens is een Webcache folder in je Profiel (Ergens in AppData\ Local\Microsoft\Windows\WebCache ). Deze moet je weg gooien. Helaas kan dat niet wanneer je aangemeld bent dus zal je even een ander account moeten aanmaken en daarmee de data uit deze folder wegtiefen uit het beschadigde profiel.

Beheerders, Consultants, Servicedesk medewerkers. We zoeken het allemaal. Stuur mij een PM voor meer info of kijk hier De mooiste ICT'er van Nederland.

Verwijderd

Topicstarter
Ga ik dat even proberen!
Maar dat staat los van Office 365 probleem lijkt mij. Wat denkt u?
Wim-Bart schreef op donderdag 10 december 2020 @ 15:51:
Ligt aan Chrome. Ergens is een Webcache folder in je Profiel (Ergens in AppData\ Local\Microsoft\Windows\WebCache ). Deze moet je weg gooien. Helaas kan dat niet wanneer je aangemeld bent dus zal je even een ander account moeten aanmaken en daarmee de data uit deze folder wegtiefen uit het beschadigde profiel.

• Croga
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20-09 20:43

Croga

The Unreasonable Man

Verwijderd schreef op donderdag 10 december 2020 @ 15:52:
Ga ik dat even proberen!
[...]
Office365 is een browser applicatie. Die zal dus binnen Chrome draaien (of binnen een andere browser).

Overigens is dit standaard manier van werken; als je even niets doet met een ingelogde sessie wordt je uitgelogd voor de veiligheid. Ik denk, persoonlijk, niet dat het weg gooien van een profiel dat gaat oplossen.

• DonJunior
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 20-09 08:43
Wim-Bart schreef op donderdag 10 december 2020 @ 15:51:
Zou je dat niet kunnen doen door Windows in veilige modus op te starten (dus zonder een nieuw account aan te maken)

*sowieso

• Wim-Bart

Wim-Bart

Verwijderd schreef op donderdag 10 december 2020 @ 15:52:
Ga ik dat even proberen!
[...]
Nee, het lost issues op met Chrome, IE, Edge, Office 365,. NET Applicaties. En authenticatie services zoals OpenIM, OpenAM, Facebook...

Beheerders, Consultants, Servicedesk medewerkers. We zoeken het allemaal. Stuur mij een PM voor meer info of kijk hier De mooiste ICT'er van Nederland.

• Wim-Bart

Wim-Bart

DonJunior schreef op donderdag 10 december 2020 @ 15:55:
[...]

Zou je dat niet kunnen doen door Windows in veilige modus op te starten (dus zonder een nieuw account aan te maken)
Files die weg moeten worden gelocked op het moment dat je in logt.

Verwijderd

Topicstarter
Het gaat wel om de geïnstalleerde versie van Office op het systeem zelf, dus niet via Chrome webversie.. of geldt dit dan nog steeds zoals u het beschrijft?
Wim-Bart schreef op donderdag 10 december 2020 @ 15:55:
[...]

Nee, het lost issues op met Chrome, IE, Edge, Office 365,. NET Applicaties. En authenticatie services zoals OpenIM, OpenAM, Facebook...

• Wim-Bart

Wim-Bart

Verwijderd schreef op donderdag 10 december 2020 @ 16:02:
Het gaat wel om de geïnstalleerde versie van Office op het systeem zelf, dus niet via Chrome webversie.. of geldt dit dan nog steeds zoals u het beschrijft?

[...]
Voor de losse Office en de Browser versie.

Pagina: 1