Sinds kort heb ik een nieuwe videokaart de 3060 ti. Nu was de prestatie niet helemaal zolas verwacht en kreeg ik de tip om mijn frequency te checken van mijn RAM. Eenmaal in de bios zag ik idd dat mijn 3200 mhz ingesteld stond op 2133mhz en auto setting.
Na het kijken van een filmpje zag ik dat je deze simpelweg handmatig aan kon passen naar 3200mhz en rebooten maar. Echter na deze aanpassing gaat mijn pc wel aan, led lampen gaan aan fans draaien maar ik krijg geen beeld. Muis en toetsenbord geven normaal licht bij opatarten maar deze krijgen ook geen input. Oftewel ik kan helemaal niks meer.
Ik heb geprobeerd safe mode te starten, maar zonder beeld lukt dot sowieso niet. 4 keer herstarten wat een piep moet geven en dan in safe mode moet gaan werkt ook niet.
Kan iemand mij helpen mijn pc weer aan te krijgen??
Setup is als volgt:
Ryzen 5 2600
Geforce rtx 3060 ti
16gb corsair ddr4 3200 mhz
Windows 10
Asrock b450m hdv r4.0
Alle hulp wordt erg gewaardeerd!!
Na het kijken van een filmpje zag ik dat je deze simpelweg handmatig aan kon passen naar 3200mhz en rebooten maar. Echter na deze aanpassing gaat mijn pc wel aan, led lampen gaan aan fans draaien maar ik krijg geen beeld. Muis en toetsenbord geven normaal licht bij opatarten maar deze krijgen ook geen input. Oftewel ik kan helemaal niks meer.
Ik heb geprobeerd safe mode te starten, maar zonder beeld lukt dot sowieso niet. 4 keer herstarten wat een piep moet geven en dan in safe mode moet gaan werkt ook niet.
Kan iemand mij helpen mijn pc weer aan te krijgen??
Setup is als volgt:
Ryzen 5 2600
Geforce rtx 3060 ti
16gb corsair ddr4 3200 mhz
Windows 10
Asrock b450m hdv r4.0
Alle hulp wordt erg gewaardeerd!!