Goedemiddag mede tweakers,
Na een tijdje uit de IT te zijn geweest en er intussen behoorlijk veel dingen veranderd zijn,
zou ik graag feedback willen op mijn samengestelde lijst.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Hoofdzakelijk gamen op 1080p en het liefst tot 144hz.
Wat mag het systeem gaan kosten?
700-900 euro, assemblage doe ik zelf.
[b]Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een redelijk future proof systeem wat staat voor een goede prijs/kwaliteit verhouding.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik denk dat de keuze voor een Intel CPU op het moment beter is i.v.m de aanvoer bij AMD momenteel en de daardoor gestegen prijzen. Zijn daar andere meningen over hoor ik het graag
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De pc hoeft geen overbodige lichtjes en etc, het gaat hierbij echt puur om bang for buck.
Ga je overklokken?
Nee, dit lijkt me kwa bang for buck niet voordelig.
Wat verwacht je van ons?
Ik zou graag willen weten wat jullie vinden van mijn tot nu toe samengestelde lijst en daar nog opmerkingen op hebben, het klopt dat ik nog geen kast heb gevonden ook daar twijfel ik over, dit omdat de CPU koeler behoorlijk hoog is en de videokaart vrij lang is.
Hierbij tot nu toe wat ik heb samengesteld:
Na een tijdje uit de IT te zijn geweest en er intussen behoorlijk veel dingen veranderd zijn,
zou ik graag feedback willen op mijn samengestelde lijst.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Hoofdzakelijk gamen op 1080p en het liefst tot 144hz.
Wat mag het systeem gaan kosten?
700-900 euro, assemblage doe ik zelf.
[b]Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een redelijk future proof systeem wat staat voor een goede prijs/kwaliteit verhouding.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik denk dat de keuze voor een Intel CPU op het moment beter is i.v.m de aanvoer bij AMD momenteel en de daardoor gestegen prijzen. Zijn daar andere meningen over hoor ik het graag
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De pc hoeft geen overbodige lichtjes en etc, het gaat hierbij echt puur om bang for buck.
Ga je overklokken?
Nee, dit lijkt me kwa bang for buck niet voordelig.
Wat verwacht je van ons?
Ik zou graag willen weten wat jullie vinden van mijn tot nu toe samengestelde lijst en daar nog opmerkingen op hebben, het klopt dat ik nog geen kast heb gevonden ook daar twijfel ik over, dit omdat de CPU koeler behoorlijk hoog is en de videokaart vrij lang is.
Hierbij tot nu toe wat ik heb samengesteld:
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | Intel Core i5-10400F Boxed | € 151,25 | € 151,25 |
| 1 | Moederborden | ASRock B460M Pro4 | € 89,50 | € 89,50 |
| 1 | Videokaarten | MSI GeForce GTX 1660 Super Ventus OC | € 249,- | € 249,- |
| 1 | Interne harde schijven | WD Blue 3,5" (64MB cache, 7200rpm), 1TB | € 36,34 | € 36,34 |
| 1 | Processorkoeling | Cooler Master Hyper 212 Black Edition | € 30,65 | € 30,65 |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2A2666C16 | € 68,27 | € 68,27 |
| 1 | Voedingen | Corsair TX550M V2 | € 70,90 | € 70,90 |
| 1 | Solid state drives | Samsung 970 EVO 500GB | € 74,- | € 74,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 769,91 | ||