Niet duur... meestal zijn die kasten alleen van slecht pisbakken staal.. daar moet je van houden zalk maar zeggenOp zondag 12 augustus 2001 20:40 schreef cheshire87 het volgende:
om precies te zijn de ATX B4-5/350 Quality Tower. Is dit een beetje een goede kast? en staat die 350 voor 350watt voeding? Ik ben namelijk opzoek naar een maxi-tower kast voor heel weinig geld. En deze is maar 145 piek
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! of kijk hier op YouTube.
tja, ik heb nu een midi-tower die ik twee jaar geleden ook bij powerline had gehaald, maar dit zijn toch wel vrij stevige kasten (moest hard slaan met hamer en beitel
) maar als dat inclusief voeding is, is dat geloof ik niet duur nee.
De voornaamlijkste rede is dat ik meer fans in mijn systeem wil, en ook een grotere kast zodat ik helemaal opnieuw mijn kast kan gaan modden en mooi kan maken (want dat is ie nu niet
) Dus fans erin met custom fanguard (ken iemand die dat kan laten doen
), verf, raampie enz. enz. En dan nog nieuw systeem
De voornaamlijkste rede is dat ik meer fans in mijn systeem wil, en ook een grotere kast zodat ik helemaal opnieuw mijn kast kan gaan modden en mooi kan maken (want dat is ie nu niet
IK persoonlijk zou nooit voor een simpele kast gaan. Goedkope kasten hebben zo goed als altijd slecht/scherp afgewerkte randjes en meestal zijn ze lelijk (ik ben redelijk kritisch en dat zal er misschien wel wat mee te maken hebben), maar mijn advies is: Geef gewoon 100 piek meer uit aan een kast. want dat is de wel de eerste indruk die iemand/jij krijg van een computer.
Pagina: 1