Nadat ik deze week van onze grote blauwe vriend te horen heb gekregen dat mijn LG UltraGear 27GL63T-B niet gerepareerd kan worden ben ik op zoek naar een vervanger. Ik twijfel tussen twee opties en hoopte dat jullie uitgesproken meningen hebben over het punt waar ik vastloop.
Ik zoek een monitor
Beide monitoren hebben een 27" IPS paneel, het verschil zit hem in de resolutie en de verversingssnelheid.
MSI Optix MAG274R nu in de aanbieding voor €249
-1920x1080 / 144hz / 1ms
Iiyama ProLite XUB2792QSU-B1 €279
-2560x1440 / 70hz / 4ms
De iiyama heeft een hogere resolutie, maar is wel wat trager. is 70hz te traag om te gamen of gaat dat snel vervelen? (ik speel overigens geen FPS)
Wat is je budget?
Het liefst zou ik rond de 250, max 300 uitgeven
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Neen, ik sta voor alles open
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Momenteel werk ik met een laptop, een MSI GP62 6QF Leopard Pro. Ik ben wel van plan deze een keer te vervangen omdat hij erg warm wordt bij sommige games, het scherm echt ruk is (TN
) en ik word kriegel van de hoeveelheid kabels die er in moeten (die kan je toch net wat makkelijker wegwerken achter de desktop) Ik zou het dus wel prettig vinden als de nieuwe monitor een beetje future proof is maar ook met deze laptop overweg kan
Ik zoek een monitor
Beide monitoren hebben een 27" IPS paneel, het verschil zit hem in de resolutie en de verversingssnelheid.
MSI Optix MAG274R nu in de aanbieding voor €249
-1920x1080 / 144hz / 1ms
Iiyama ProLite XUB2792QSU-B1 €279
-2560x1440 / 70hz / 4ms
De iiyama heeft een hogere resolutie, maar is wel wat trager. is 70hz te traag om te gamen of gaat dat snel vervelen? (ik speel overigens geen FPS)
Wat is je budget?
Het liefst zou ik rond de 250, max 300 uitgeven
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Neen, ik sta voor alles open
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Momenteel werk ik met een laptop, een MSI GP62 6QF Leopard Pro. Ik ben wel van plan deze een keer te vervangen omdat hij erg warm wordt bij sommige games, het scherm echt ruk is (TN