Vraag

• Engel91
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 10-12-2020
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
Een nieuwe smartphone die op Android draait, 5,8 inch of kleiner is en vooral de beste camera heeft, dat vind ik het belangrijkste. Verder ook fijn als er een goede vingerafdrukscanner op zit die geen irritatie geeft. Daarnaast is goed updatebeleid ook belangrijk vind ik.

Wat is je budget?
Rond de 500 euro.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Het normale smartphonegebruik, maar ook echt goede vakantiefoto's mee maken. Heb nu een Samsung Galaxy S7 en ben erg tevreden over de camera.

Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb zelf de Samsung Galaxy S10e, Google Pixel 4a en Oneplus Nord gevonden.

Welke vragen heb je hier nog over?
Over deze toestellen (of andere) krijg ik onvoldoende duidelijk welke nou echt de beste camera heeft, verschillende reviews gelezen.

Alle reacties

• 99ruud99
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 21:09
Vakantiefoto's van uitgaan of van mooi uitzicht met kinderen die geforceerd lachen?
In eerste geval moet je een mobiel hebben die ook bij weinig lichtinval goede kwaliteit foto's aflevert.
In het tweede geval maakt het allemaal neits uit, "alle" modernere mobieltjes maken prima foto's.

• Engel91
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 10-12-2020
99ruud99 schreef op donderdag 10 december 2020 @ 12:05:
Vakantiefoto's van uitgaan of van mooi uitzicht met kinderen die geforceerd lachen?
In eerste geval moet je een mobiel hebben die ook bij weinig lichtinval goede kwaliteit foto's aflevert.
In het tweede geval maakt het allemaal neits uit, "alle" modernere mobieltjes maken prima foto's.
Vakantiefoto's van uitzichten en ook mooie foto's in het donker, dus welke smartphones geven ook mooie foto's bij weinig lichtinval?

• 99ruud99
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 21:09
De 4a heeft de "betere" camera van de 3, maar wel een matige batterij.