Mijn advertentie verdwijnt de hele tijd uit zoekresultaten

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Halfscherp
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 14-10 21:42
Hallo,

Ik probeer mijn PS4 te verkopen, maar steeds als ik de advertentie maak verdwijnt die na +- een uur permanent uit de zoekresultaten (als ik in privé-modus naar m’n eigen advertentie zoek kan ik ‘m niet vinden).

Kan het zijn dat hier een spam / fraude iets getriggerd wordt?

Alvast bedankt,
Halfscherp

Alle reacties

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 02:01

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Ik heb geen idee, laten we dit eens aan de devvers vragen. :)

Schop een Modje => Stoute Bugs

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

• DaFeliX
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 24-10 15:09

DaFeliX

Tnet Devver
Ik zie iig V&A aangeboden: Sony PlayStation 4 Slim 1TB Zwart met 2 controllers van 13 uur geleden, dus volgens mij staat die nog steeds online. Ook als ik niet-ingelogd in een private window zoek op "playstation 4", dan is jouw advertentie de eerste die omhoogkomt. Volgens mij is ie dus wel vindbaar.

Einstein: Mijn vrouw begrijpt me niet

• Halfscherp
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 14-10 21:42
Als ik op ‘PS4’ zoek verschijnt letterlijk iedere advertentie behalve die van mij, ondanks dat andere advertenties ook alleen maar ‘Playstation 4’ in de titel hebben staan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Waarschijnlijk omdat de andere adverteerders wel ergens 'PS4' in de advertentietekst hebben staan en jij niet. Dat lijkt me het meest logische. Het is, voor zover ik weet, niet zo dat er gezocht wordt op tekst die niet specifiek in een advertentie staan.

"XO is whatever you want it to be" - Abel Tesfaye
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord