Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Een geschikte watercooling voor een nieuwe setup die ik wil gaan maken. Mag AiO zijn, mag Custom Loop zijn. Maar het liefste zou ik de watercooling geschikt willen hebben voor CPU en GPU. RAM zal lastig gaan ivm RGB RAM, maar ik ben evt bereid RGB op te offeren voor een watergekoelde RAM. Misschien dat ik zelfs de fan op het Mobo kan vervangen voor een watergekoelde variant? Iemand hier toevallig ervaring mee?
Wat is je budget?
Budget is een non-issue. Ik verwacht hiervoor zo'n 600 euro max uit te willen geven.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Voor w.b.t. waterkoeling heb ik geen specifiek merk, omdat de laatste custom build die ik hiermee heb gedaan nogal wat jaren is geleden. Dus ik laat me graag lei(ij)den door de pro's ;-)
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik moet alle componenten nog aanschaffen, maar ik wil dit beest wel van de beste koeling voorzien, zodat ik kan undervolten en overclocken naar gelang mijn behoefte.
Graag hoor ik wat jullie adviseren en wat jullie ervaringen en tips+tricks zijn in het bouwen van een eventuele custom loop, of waar ik naar uit moet kijken met een AiO.
Peace out!
Ik zoek een?
Een geschikte watercooling voor een nieuwe setup die ik wil gaan maken. Mag AiO zijn, mag Custom Loop zijn. Maar het liefste zou ik de watercooling geschikt willen hebben voor CPU en GPU. RAM zal lastig gaan ivm RGB RAM, maar ik ben evt bereid RGB op te offeren voor een watergekoelde RAM. Misschien dat ik zelfs de fan op het Mobo kan vervangen voor een watergekoelde variant? Iemand hier toevallig ervaring mee?
Wat is je budget?
Budget is een non-issue. Ik verwacht hiervoor zo'n 600 euro max uit te willen geven.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Voor w.b.t. waterkoeling heb ik geen specifiek merk, omdat de laatste custom build die ik hiermee heb gedaan nogal wat jaren is geleden. Dus ik laat me graag lei(ij)den door de pro's ;-)
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | AMD Ryzen 9 5950X Boxed | € 906,90 | € 906,90 |
1 | Moederborden | ASUS ROG Crosshair VIII Hero | € 375,- | € 375,- |
1 | Videokaarten | AMD Radeon RX 6900 XT | € 0,- | € 0,- |
1 | Behuizingen | Fractal Design Define R6 Tempered Glass Blackout | € 0,- | € 0,- |
1 | Monitoren | LG UltraGear 32GK850G Zwart | € 593,14 | € 593,14 |
1 | Geheugen intern | G.Skill Trident Z RGB F4-3600C16Q-32GTZRC | € 235,64 | € 235,64 |
1 | Voedingen | Corsair HX1000 V2 | € 219,- | € 219,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 2.329,68 |
Ik moet alle componenten nog aanschaffen, maar ik wil dit beest wel van de beste koeling voorzien, zodat ik kan undervolten en overclocken naar gelang mijn behoefte.
Graag hoor ik wat jullie adviseren en wat jullie ervaringen en tips+tricks zijn in het bouwen van een eventuele custom loop, of waar ik naar uit moet kijken met een AiO.
Peace out!