Game Monitor 24 inch ipv mijn 27 inch

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

• sankasix
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 09-05-2021
Hi, ik heb vorig jaar de AOC agon AG273QCX monitor gekocht. Nu is deze toch wat te groot (zowel het scherm zelf als de standaard neemt ook een hoop ruimte in beslag) en wil ik eenzelfde of iets betere performance krijgen op 24 inch.

Is dit dan het beste alternatief? AOC AGON AG241QX - LCD-monitor

zijn er andere tips?

thanks alvast!

Alle reacties

• 99ruud99
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 01:23
De ruimte die hij in beslag neemt is inderdaad een stuk kleiner.
De performance zal enkel schelen als de resolutie scheelt. Of die pixel nu over 1mm of over 1 cm uitgetrokken wordt maakt niets uit voor de gpu.

• sankasix
hi @99ruud99 ok thanks. Of zijn er nog andere beeldschermen die jij aan kan bevelen voor het gamen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 99ruud99
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 01:23
welke GPU heb je ?

• sankasix
MSI GeForce RTX 2080 VENTUS

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GoT
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

GoT

/ / ( . Y . ) \ \

Herkenbaar, maar gelukkig zit er een 75mm Vesa mount achter de monitor volgens Tweakers:
pricewatch: AOC AGON AG273QCX Zwart

Je kan kijken naar een Vesa muur/bureau beugel om meer afstand te creeren en het ruimt enorm op.
Ik heb zelf deze aangeschaft, vanwege de optie om het iets te tilten en zo dicht mogelijk tegen de muur aan (12,5mm).
https://www.amazon.de/-/en/dp/B077PGPGMG/
Maar er zijn heel veel verschillende Vesa mounts te vinden, zowel tegen muur of vastgeklampt aan je bureau.

o << Your asshole before prison.
O << Your asshole after prison.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skynet420
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 09-08 17:23
Hi ik kom toevallig deze tread tegen en zit ook te kijken voor een nieuwe monitor nadat mijn 27" inch kapot is gegaan. Ik hecht belang aan het competitive gedeelte (cs:go, Overwatch, Battlefield ect) en ben benieuwd hoe de overgang naar een 24" je is bevallen na op 27" te hebben gezeten.

Bij voorbaat dank!
Pagina: 1