Vraag

• G-Men
  • Registratie: juni 2020
  • Laatst online: 24-01 12:36
Ik heb sinds 2016 een Honeywell Round Wireless thermostaat die ik met de Honeywell App kan bedienen en mijn verwarmingen hebben gewone thermostatische kranen.
Door een ongelukje is er nu een thermostatische kraan afgebroken en moet deze vervangen worden.

Bij opzoekwerk kwam ik op de slimme kranen terecht (HR92), maar zag ik ook telkens een verwijzing naar een Honeywell touchscreen.

In hoever is dit touchscreen verplicht (of kan je gewoon alles met de app doen)?

Alle reacties

• Los_Moros
  • Registratie: september 2019
  • Laatst online: 03-12 14:17
Het Honeywell Evohome bedieningspaneel is het centrale unit van het hele systeem.
De HR-92 radiatorregelaars hebben zelf geen verbinding via Internet en alleen de app gebruiken is niet mogelijk.

• DukeBox
  • Registratie: april 2000
  • Laatst online: 11:41

DukeBox

Voor je 't weet wist je 't nie

Van het touch screen (evohome basis) bestond er ook een oudere versie, die werkte zelfs niet eens met een app zonder bridge. Bij de nieuwe (huidige) versie zit de bridge ingebouwd. Je kan overigens de round wireless wel als aansturing van een HR92 gebruiken maar niet zonder evohome basis.

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

• G-Men
  • Registratie: juni 2020
  • Laatst online: 24-01 12:36
Ok, dat is dan al een stuk duidelijker.

Ik hoopte dat de RFG100, die mijn thermostaat met het internet verbindt, dit ook zou doen voor de HR92's.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee