Maandelijks opzegbaar internet Thuis

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• ReshCappai
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 24-03-2024
Hallo iedereen,

ik heb zitten rondneuzen naar een internet abonnement voor thuis wat maandelijks opzegbaar is, en volgens mij bestaat dat niet in Nederland, maar hopelijk heb ik het mis en dus vandaar deze topic.

Het beste waar ik op kan komen als oplossing, is een maandelijks opzegbaar mobiel sim-only internet abonnement.

Hierbij zou ik dan een usb-dongle met sim slot of een aparte smartphone als router gebruiken.

Er was al een tweakers topic die hierover ging, maar die is vrij oud (Maandelijks opzegbaar internet abonnement (voor Thuis))

Heeft iemand nog frisse ideeën? Bedankt alvast!

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PeaceNlove
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19:08

PeaceNlove

Deugleuter

KPN heeft maandelijks opzegbaar internet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• synoniem
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Als je op internetten.nl kiest voor een maandcontract als criterium komen er alleen KPN aanbiedingen te voorschijn dus ik vermoed dat de meeste providers geen 1 maand contracten meer aanbieden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Centurius
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 27-06 16:04
KPN is inderdaad de enige, doordat providers over het algemeen een klant alleen terugverdienen door op de langetermijn te leveren (gemiddeld duurt het ongeveer 2 jaar voor een gemiddelde klant op WBA bij een niet-KPN provider is terugverdiend) en de meeste klanten met een maand contract geneigd waren ook die optie te gebruiken zijn de paar providers die het hadden er grotendeels mee gestopt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jay-B
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
synoniem schreef op donderdag 10 december 2020 @ 09:17:
Als je op internetten.nl kiest voor een maandcontract als criterium komen er alleen KPN aanbiedingen te voorschijn dus ik vermoed dat de meeste providers geen 1 maand contracten meer aanbieden.
Centurius schreef op donderdag 10 december 2020 @ 09:49:
KPN is inderdaad de enige, doordat providers over het algemeen een klant alleen terugverdienen door op de langetermijn te leveren (gemiddeld duurt het ongeveer 2 jaar voor een gemiddelde klant op WBA bij een niet-KPN provider is terugverdiend) en de meeste klanten met een maand contract geneigd waren ook die optie te gebruiken zijn de paar providers die het hadden er grotendeels mee gestopt.
Dat klopt niet. Ook Ziggo kan een maandelijks opzegbaar abonnement leveren. Je kan dan echter niet gebruik maken van de acties die dan lopen. Maar dat is natuurlijk ook wel weer logisch.