Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[ZT]AMD Ryzen 5000 (ZEN3) levertijden&beschikbaarheid topic

Pagina: 1
Acties:

• Hades007
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 28-11 13:27
@DocBrown Je kan mij van de lijst halen. Thanks! :w

• Kokoskip
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 26-01-2023

• Hypnosite
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-11-2024
Dat geldt inderdaad voor iedereen, zodra ik een 5900x heb is de 5600x beschikbaar om over te nemen tegen factuurprijs (€ 335,-) Dan geldt: Wie het eerst komt, het eerst maalt

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 08:40
Ondanks de goede bedoelingen van @DocBrown gaan die posts steeds meer irriteren naarmate de lijst van getagde tweakers langer wordt.

Om de tag te zien moet een tweaker constant op de website kijken om niet alsnog voorraad te missen. dan lijkt het mij niet veel meer moeite om gewoon dit draadje te volgen.

• Jern_97
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 23-01 22:57
Ik zou ook graag niet meer elk half uur getagd worden door @DocBrown.

• StinkySok
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 28-05 12:19
DocBrown schreef op woensdag 9 december 2020 @ 12:18:
Dan is het simpel bij deze. Schijnbaar storen mensen zich nogal gauw aan dingen. Einde oefening dus. Helaas.
Vond het eigenlijk wel fijn hahaha!

• Mr. Rawnar
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 18-11 18:54

Mr. Rawnar

Upgraden kan altijd

Dan is het simpel bij deze. Schijnbaar storen mensen zich nogal gauw aan dingen. Einde oefening dus. Helaas.
Je zou een nieuw topic kunnen beginnen.

AMD Ryzen 9 5900x; Gigabyte B550 Aorus Pro V2; G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC; Sapphire Pulse Radeon RX 7900 GRE

• sanane
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 03:04
Gewoon de namen van mensen weghalen die er last van hebben.
DocBrown houd deze topic constant in de gaten om ons te helpen!
Daarom vindt ik het echt onbeschoft dat jullie zo zeiken... :(

Heb je er moeite mee stuur hem een dm en je naam wordt er uit gehaald.

• jandb9
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 28-01-2021
sanane schreef op woensdag 9 december 2020 @ 12:39:
[...]

Gewoon de namen van mensen weghalen die er last van hebben.
DocBrown houd deze topic constant in de gaten om ons te helpen!
Daarom vindt ik het echt onbeschoft dat jullie zo zeiken... :(

Heb je er moeite mee stuur hem een dm en je naam wordt er uit gehaald.
Ik vind dit ook weinig respect hebben naar @DocBrown . Enigste wat hij wou was ons helpen. Zeg dan gewoon zet mij uit de lijst aub.

• Gemmeke
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 08-09 13:16
DocBrown, gelieve gewoon verder te doen :)

Cat linux.txt

• DocBrown
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 19-12-2020
Gemmeke schreef op woensdag 9 december 2020 @ 12:43:
DocBrown, gelieve gewoon verder te doen :)
Blijkbaar gaat het niet alleen om de, zo nu en dan regelmatige, meldingen die men onder het belletje ontvangt (had dan gewoon gezegd: "Verwijder mij maar weer"), maar ook de neurotische reactie die het opwekt bij het zien van een lijstje met getagde namen.

Daarbij zit ik hier niet 24/7, dus de pieken die ik nu gedurende meerdere uren achter elkaar heb kunnen bijhouden waren al van korte duur. Straks dan tussen werk door etc. Een nieuw thread openen, zoals gesuggereerd, slaat de kop op de spijker. Daar gaat deze hele thread immers al over.

AMD Ryzen 9 5950X // ASUS ROG Crosshair VIII Dark Hero // Crucial Ballistix 64GB BL2K32G36C16U4B // Gigabyte Aorus Xtreme RTX 3080 Ti // Samsung 980 PRO 1TB // Samsung 960 EVO 2TB // WD Gold 14TB SATA (7200RPM) // be quiet! Dark Base Pro 900 rev. 2

• ion
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

ion

Pff net gemist, stomme mobiele meldingen van tweakers werken ook weer eens niet :( Bedankt in ieder geval @DocBrown

• cavanta
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 24-11 15:56
DocBrown schreef op woensdag 9 december 2020 @ 12:53:
[...]

Blijkbaar gaat het niet alleen om de, zo nu en dan regelmatige, meldingen die men onder het belletje ontvangt (had dan gewoon gezegd: "Verwijder mij maar weer"), maar ook de neurotische reactie die het opwekt bij het zien van een lijstje met getagde namen.

Daarbij zit ik hier niet 24/7, dus de pieken die ik nu gedurende meerdere uren achter elkaar heb kunnen bijhouden waren al van korte duur. Straks dan tussen werk door etc. Een nieuw thread openen, zoals gesuggereerd, slaat de kop op de spijker. Daar gaat deze hele thread immers al over.
Buiten het feit dat ik niet in het rijtje sta vind ik het wel heel tof dat je dit doet!
Pagina: 1