Me? I'm dishonest, and a dishonest man you can always trust to be dishonest. Honestly. It's the honest ones you want to watch out for, because you can never predict when they're going to say something incredibly stupid.
Vraag
Alle reacties
@RazorMaron ik denk dat je nog even geduld moet hebben. Van de crossover site:
Alleen macos 11.1 is nog niet uit. Die is alleen als ontwikkelaar te downloaden. Zal niet lang meer duren. Je kunt overigens snel zien welke versie je hebt door links boven op het appeltje te klikken en daarna na op “over deze mac”Apple Silicon (M1 or better) requires at least macOS 11.1 or better
Aah ja ik zie het. Ik heb MacOS Big Sur 11.0.1.Pendora schreef op donderdag 10 december 2020 @ 08:08:
@RazorMaron ik denk dat je nog even geduld moet hebben. Van de crossover site:
[...]
Alleen macos 11.1 is nog niet uit. Die is alleen als ontwikkelaar te downloaden. Zal niet lang meer duren. Je kunt overigens snel zien welke versie je hebt door links boven op het appeltje te klikken en daarna na op “over deze mac”
Is het dan ook afhankelijk van welke versie? Ik heb namelijk 20.0.1 maar ik weet volgens mij wel dat 20.0.2 al online is. Dan zal naar alle waarschijnlijk mijn versie (20.0.1) niet werken ongeacht of ik Big Sur 11.1 heb of niet. Of heb ik het fout?
[ Voor 19% gewijzigd door RazorMaron op 10-12-2020 08:33 ]
Me? I'm dishonest, and a dishonest man you can always trust to be dishonest. Honestly. It's the honest ones you want to watch out for, because you can never predict when they're going to say something incredibly stupid.
Toch nog even een update.
Een update naar CrossOver 20.0.2 heeft ervoor gezorgd dat alles vlekkeloos verliep en XML Parser 3.0 gedownload werd.
Ik kan The Wolf Among Us zorgeloos spelen. Hiervoor moest ik ook Steam downloaden via CrossOver en dit werkte wederom prima.
Een update naar CrossOver 20.0.2 heeft ervoor gezorgd dat alles vlekkeloos verliep en XML Parser 3.0 gedownload werd.
Ik kan The Wolf Among Us zorgeloos spelen. Hiervoor moest ik ook Steam downloaden via CrossOver en dit werkte wederom prima.