Ik heb in wordpress iets gemaakt, maar nu zie ik in de error logs dat
Nu moet ik wel zeggen dat ik al een poosje niks meer heb gedaan en dacht van de week bouw dit eens, misschien kan het allemaal veel compacter.
Alleen het punt is dat de een keer er wel een array is en de andere keer niet met die waarde, vandaar mijn dubbelle check.PHP Warning: in_array() expects parameter 2 to be array, string given in
Nu moet ik wel zeggen dat ik al een poosje niks meer heb gedaan en dacht van de week bouw dit eens, misschien kan het allemaal veel compacter.
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
| // toegevoegd (producten verbergen met bepaalde roles) $rb_user_id = get_current_user_id(); $rb_user_info = get_userdata( $rb_user_id ); $rb_user_roles = $rb_user_info->roles; $rb_product_visibility_show = get_post_meta($Child_Product_ID, '_alg_wc_pvbur_visible', true); $rb_product_visibility_hide = get_post_meta($Child_Product_ID, '_alg_wc_pvbur_invisible', true); // R&B Kijken of de gebruiker is ingelogd en/of ze een product mogen zien. Rol Guest of NDA is alleen voor ingelogde gebruikers if ( !is_user_logged_in() && ($rb_product_visibility_hide == 'guest' || in_array('guest',$rb_product_visibility_hide) || $rb_product_visibility_show == 'met_rbweb_nda' || in_array('met_rbweb_nda',$rb_product_visibility_show))) { $rb_product_visibility_check = 'hide'; } else // Vanaf hier ingelogd { // check of product niet mag worden weergeven aan een R&B gebruiker if ( $rb_product_visibility_show == 'met_rbweb_nda' || in_array('met_rbweb_nda',$rb_product_visibility_show) ) { // Check of gebruiker de rechten heeft om product te zien. if ( $rb_user_roles == 'met_rbweb_nda' || in_array('met_rbweb_nda',$rb_user_roles) || $rb_user_roles == 'administrator' || in_array('administrator',$rb_user_roles)) { $rb_product_visibility_check = ''; //echo 'test 2'; } else { $rb_product_visibility_check = 'hide'; //echo 'test 3'; } } } // Einde R&B check product_visibility |
[ Voor 0% gewijzigd door RobIII op 09-12-2020 21:27 . Reden: Syntax highlighting toegepast ]
https://www.rbwebpromotions.nl/