Kopers beoordelingen over levering en beschrijving?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diederick
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 26-07 00:20
In hoe verre mag een verkoper een koper beoordelen op levering en beschijving?
Ik heb een zeer nare koop ervaring gehad met een mede tweaker welke ook totaal niet over mij te spreken is, dit mag hij tot op zekere hoogte uiten en het is hem zijn goedrecht om mij met 1 ster te beoordelen.

Echter valt dan de vraag gaat dit puur om communicatie of geld dat ook voor levering en beschrijving? waarom kan een verkoper deze zaken eigenlijk beoordelen?

[ Voor 5% gewijzigd door Diederick op 09-12-2020 20:10 . Reden: Iets meer op de vraag gericht en iets minder over mijn recente ervaring. ]

Beste antwoord (via Diederick op 14-12-2020 18:38)

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online
@Hahn hij heeft het over een verkoper die een koper kan beoordelen op levering en omschrijving.
Als koper heb je dat niet. Hooguit levering waarbij je het pakket niet aanneemt en/of afhaalt oid.

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:03
Waarom niet? Levering kan je niet altijd wat aan doen, bijvoorbeeld door vertraging van de bezorger, maar je kan wel wat doen aan hoe je het verkochte product verpakt.

En beschrijving lijkt me al helemaal logisch. Als jij iets in de beschrijving zet (of expres weg laat), en dat blijkt niet waar te zijn, dan moet je daar toch juist op beoordeeld kunnen worden?
Arunia schreef op woensdag 9 december 2020 @ 19:17:
@Hahn hij heeft het over een verkoper die een koper kan beoordelen op levering en omschrijving.
Als koper heb je dat niet. Hooguit levering waarbij je het pakket niet aanneemt en/of afhaalt oid.
Ah, excuus, dan heb ik het verkeerd om geïnterpreteerd.

[ Voor 33% gewijzigd door Hahn op 09-12-2020 19:18 ]

The devil is in the details.

Acties:
  • Beste antwoord
  • +2 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dagion
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12:56
Ik beoordeel kopers wel op levering, maar ik zie dat dan meer als op tijd komen bij ophalen of op tijd betalen (of snel betalen wellicht).

Maar is dit nu je derde topic over eenzelfde aankoop? Relax.. laat gaan, laat gaan..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Kopers beoordeel ik louter op communicatie, levering en beschrijving niet.

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diederick
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 26-07 00:20
Dagion schreef op woensdag 9 december 2020 @ 19:45:
Ik beoordeel kopers wel op levering, maar ik zie dat dan meer als op tijd komen bij ophalen of op tijd betalen (of snel betalen wellicht).

Maar is dit nu je derde topic over eenzelfde aankoop? Relax.. laat gaan, laat gaan..
Excuus er komen een heleboel vragen over V&A naar boven bij 1 van mijn eerste ervaringen ermee, het viel mij toevallig op bij de review uit het topic 'Wraak review' dat vandaag werd gepost https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2037942.

Dat ondanks de negatieve review dit heel netjes was gebeurd.
Pagina: 1