Voor een maat van mij ben ik een PC aan het samenstellen. Hij heeft de PC op dit moment nodig omdat zijn laptop het begeven heeft.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil graag met het systeem op 1080p games kunnen bespelen. Het hoeft allemaal niet op de hoogste settings. Games die ik speel zijn CSGO en overwatch momenteel. Daarnaast zal ik hem ook gebruiken om te werken in Unity. Als laatste zal ik misschien heel soms mijn VR bril (quest 2) aansluiten voor wat pcvr gaming op een lage resolutie.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Absolute max prijs is 1000 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
er gaan geen componenten mee uit een ander systeem. Randapparatuur heb ik al (monitor, muis en toetsenbord).
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zelf heb ik de volgende PC samengesteld:
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen voorkeuren wat betreft merken o.i.d.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik heb de wens om het systeem de komende 5 jaar te gebruiken (ik snap dat ik de settings bij games dan omlaag moet schroeven over een paar jaartjes maar dat vind ik niet erg.)
Ga je overklokken?
Ik zal niet gaan overklokken.
Wat verwacht je van ons?
Ik zou graag van jullie willen horen of deze pc voldoet voor de games die ik ermee wil gaan spelen. Als jullie verder nog tips hebben over componenten die ik beter kan inruilen voor iets anders hoor ik dat natuurlijk ook graag
. Alvast bedankt!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil graag met het systeem op 1080p games kunnen bespelen. Het hoeft allemaal niet op de hoogste settings. Games die ik speel zijn CSGO en overwatch momenteel. Daarnaast zal ik hem ook gebruiken om te werken in Unity. Als laatste zal ik misschien heel soms mijn VR bril (quest 2) aansluiten voor wat pcvr gaming op een lage resolutie.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Absolute max prijs is 1000 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
er gaan geen componenten mee uit een ander systeem. Randapparatuur heb ik al (monitor, muis en toetsenbord).
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zelf heb ik de volgende PC samengesteld:
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 3600 (BOX) Boxed | € 217,20 | € 217,20 |
| 1 | Moederborden | Gigabyte B450 Aorus Elite | € 89,90 | € 89,90 |
| 1 | Videokaarten | ASRock Radeon RX 5600 XT Challenger 6G OC | € 340,39 | € 340,39 |
| 1 | Behuizingen | NZXT H510 Zwart/Wit | € 70,12 | € 70,12 |
| 1 | Ventilatoren | Cooler Master Silencio FP 120MM - PWM | € 10,06 | € 10,06 |
| 1 | Geheugen intern | G.Skill Aegis F4-3200C16D-16GIS | € 60,90 | € 60,90 |
| 1 | Voedingen | Cooler Master MWE Gold 550 Full Modular | € 75,90 | € 75,90 |
| 1 | Solid state drives | Samsung 970 EVO 1TB | € 129,- | € 129,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 993,47 | ||
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen voorkeuren wat betreft merken o.i.d.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik heb de wens om het systeem de komende 5 jaar te gebruiken (ik snap dat ik de settings bij games dan omlaag moet schroeven over een paar jaartjes maar dat vind ik niet erg.)
Ga je overklokken?
Ik zal niet gaan overklokken.
Wat verwacht je van ons?
Ik zou graag van jullie willen horen of deze pc voldoet voor de games die ik ermee wil gaan spelen. Als jullie verder nog tips hebben over componenten die ik beter kan inruilen voor iets anders hoor ik dat natuurlijk ook graag