Maak je niet druk, dat doet de compressor maar
@DJMaze en ik verplaats deze even naar Stoute Bugs
[ Voor 18% gewijzigd door crisp op 09-12-2020 20:44 ]
Intentionally left blank
Alle 3rd party en altijd incognito windows zodat ik altijd vers kan testen.crisp schreef op woensdag 9 december 2020 @ 20:44:
Blokkeer je toevallig local storage?
Als je je browser zo instelt en gebruikt dat het voor sites altijd lijkt alsof dit je eerste bezoek is, zul je grote kans lopen op een site die je behandelt alsof dit je eerste bezoek is.DJMaze schreef op donderdag 10 december 2020 @ 10:10:
[...]
Alle 3rd party en altijd incognito windows zodat ik altijd vers kan testen.
https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...
Verwijderd
Verwijderd
Dan lijkt het me nogal wiedes dat je hem telkens voorgeschoteld krijgt.DJMaze schreef op donderdag 10 december 2020 @ 10:10:
[...]
Alle 3rd party en altijd incognito windows zodat ik altijd vers kan testen.
Inderdaad, maar ik neem even aan datCodeCaster schreef op donderdag 10 december 2020 @ 10:12:
[...]
Als je je browser zo instelt en gebruikt dat het voor sites altijd lijkt alsof dit je eerste bezoek is, zul je grote kans lopen op een site die je behandelt alsof dit je eerste bezoek is.
niet opnieuw wordt afgesloten en opnieuw ingelogd, ook al zou het een overdrijving zijnDJMaze schreef op woensdag 9 december 2020 @ 17:53:
elke seconde/pagina
Desalniettemin zullen afwijkende browser-inrichtingen inderdaad nu eenmaal soms afwijkend gedrag vertonen. Zo zie ik het in mijn geval helemaal nergens, en kan ik niet my 2 cents geven in zo'n enquete en miste ik dus iets als die black friday menuknop. Soit.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Nou, dat is niet helemaal waar. Het liefst wil je dit soort uitvragingen wat meer spreiden zodat je niet elke gebruiker bij de eerste pageview al een survey voorschoteld. Dat is iets wat we nog gaan aanpassenVerwijderd schreef op donderdag 10 december 2020 @ 10:13:
[...]
Dan lijkt het me nogal wiedes dat je hem telkens voorgeschoteld krijgt.
Intentionally left blank
Klopt. Gewoon vooruit/back binnen tweakers op bijna elke pagina in zelfde sessie.F_J_K schreef op donderdag 10 december 2020 @ 10:17:
Inderdaad, maar ik neem even aan dat
[...]
niet opnieuw wordt afgesloten en opnieuw ingelogd, ook al zou het een overdrijving zijn
Chrome, Cromium, Firefox, Fifefox Focus, Firefox Nightly, Firefox Beta, Samsung, Safari, etc. etc.
Je bent devver of niet
DJMaze schreef op donderdag 10 december 2020 @ 17:46:
[...]
Chrome, Cromium, Firefox, Fifefox Focus, Firefox Nightly, Firefox Beta, Samsung, Safari, etc. etc.
Je bent devver of niet
In elk geval zijn er wat wijzigingen doorgevoerd zodat het formulier nu minder vaak naar boven komt, en helemaal niet meer als bv. local storage uitstaat.