Rijbewijs ongeldig verklaard

Pagina: 1
Acties:
  • 809 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erwin7545
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 09-12-2020
Mijn vraag
Mijn rijbewijs is ongeldig verklaard door het cbr door alcohol gebruik, nu ga ik een recidief vrij jaar in.
Ik hoor allemaal verschillende verhalen dat je tussendoor ook word opgeroepen om bloed te prikken. Iemand hier toevallig ervaring mee

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

Alle reacties

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• BlazeMuis
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 15:27
Vraag het ze?

Daarnaast ben je dus meerdere keren gepakt met het besturen van een voertuig met (teveel) alcohol op. Hele domme keuzes, ik hoop dat ze je elke week gaan testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:15
Maakt op zich niet uit toch? Gewoon minderen met alcohol drinken moet je sowieso, of ze je nou controleren of niet.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirtyBird
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:40

DirtyBird

Praktiserend denker

Je kunt het ze inderdaad vragen. Los daarvan kun je misschien proberen van een nood een deugd te maken en iets op te pakken waarbij alcohol drinken je in de weg zou zitten. Bijvoorbeeld 's ochtends vroeg gaan sporten.
Het zou een stok achter de deur kunnen zijn om niet of minder te drinken. Eventuele controles tussendoor zijn dan geen issue meer en wellicht kun je dan over een jaar je rijbewijs weer halen zonder over je schouder te hoeven kijken.

Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18:40

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Dat lijkt me nu bij uitstek een vraag om aan het CBR te stellen, in plaats van hier op Tweakers.

We verwachten hier enige eigen inzet en een "heeft iemand hier ervaring mee" vraagje is niet echt een geschikte start van een topic. Het is hier tenslotte een discussieforum, geen helpdesk.

Ik doe dit topic dan ook op slot.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Dit topic is gesloten.