Goedendag, allemaal
Ik ben eigenlijk al dagen aan het vergelijken en kijken naar een andere gaming headset.
Dat doe ik omdat ik erg veel problemen heb met mijn huidige razer nari essential.
De problemen zijn :
Iedere keer na een restart langer dan 2 uur moet ik erg veel moeite doen om de headset zichtbaar te krijgen in de sofware.(de helpdesk razer is niet voldoende)
Ook irriteren de oorschelpen aan mijn huid waardoor ik uitslag krijg.
Als de Nari werk geeft het best goed geluid met spellen zoals warzone enz daar ligt het eigenlijk niet aan.
Nu zoek ik een soortgelijke headset die hier dichtbij in de buurd komt en zelfs beter is
Zelf heb ik zitten vergelijken met de steelseries artic 7
En de hyper x cloud flight
de headsets kwa budget mogen zijn tussen de 80 en de 170 euro.
moeten goed zijn in games zoals warzone ,BF5 en WOW .
Liefst wireless omdat ik dat nu wel een beetje gewend ben.
Ik weet het het is een lange vraag maar ik wil het dit keer goed doen voor die centen.
Ik ben eigenlijk al dagen aan het vergelijken en kijken naar een andere gaming headset.
Dat doe ik omdat ik erg veel problemen heb met mijn huidige razer nari essential.
De problemen zijn :
Iedere keer na een restart langer dan 2 uur moet ik erg veel moeite doen om de headset zichtbaar te krijgen in de sofware.(de helpdesk razer is niet voldoende)
Ook irriteren de oorschelpen aan mijn huid waardoor ik uitslag krijg.
Als de Nari werk geeft het best goed geluid met spellen zoals warzone enz daar ligt het eigenlijk niet aan.
Nu zoek ik een soortgelijke headset die hier dichtbij in de buurd komt en zelfs beter is
Zelf heb ik zitten vergelijken met de steelseries artic 7
En de hyper x cloud flight
de headsets kwa budget mogen zijn tussen de 80 en de 170 euro.
moeten goed zijn in games zoals warzone ,BF5 en WOW .
Liefst wireless omdat ik dat nu wel een beetje gewend ben.
Ik weet het het is een lange vraag maar ik wil het dit keer goed doen voor die centen.