Draadloos toetsenbord+muis voor Mac < € 75

Pagina: 1
Acties:

• Faloude
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 17-01 13:32
Kan iemand een draadloos toetsenbord + muis combi aanraden voor Macs? Dat wil dus zeggen met CMD toets en de alternatieve invoer voor F-toetsen op juiste plek (geluid, helderheid enz).

Liefst zonder numpad
Qwerty
Bluetooth
Budget < € 75

[ Voor 4% gewijzigd door Faloude op 09-12-2020 13:29 ]

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11:30

nelizmastr

Goed wies kapot

Voor dat budget ga je niet nieuw slagen. Alleen een goed toetsenbord kost al tegen de €80 voor de Mac, dat is bekabeld. Een goede muis gaat ook zo richting de €50.

Je kan beter tweedehands kijken.

I reject your reality and substitute my own - R7 5800X3D - B550M PG Riptide - 32GB Ballistix DDR4-3600 @ C15 - RX7800XT - V750 Gold

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:13

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Deze gemist? Aankoopadvies vragen mag... maar niet hier - lees eerst dit!

Aankoopadviesvragen horen in de aankoopadviesfora. Move OH -> CAA

Oslik blyat! Oslik!

• Faloude
@dion_b Whoops.. Ik overwoog nog voorzichtig, maar koos de verkeerde subforum blijkbaar.

Anyway, het was echt een vervelende zoektocht en het aanbod voor aftermarket toetsenborden voor Macs is zeer beperkt, maar ik heb deze parels gevonden.

Toetsenbord: https://www.amazon.nl/dp/..._em_r_mt_dp_mnG0FbPGKSDJH
Muis: https://www.amazon.nl/dp/..._em_r_mt_dp_psG0FbVE3K7V4

@nelizmastr Samen nog geen € 50 ;)

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:13

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Dat toetsenbord ziet eruit als nog slechter dan de recente van Apple zelf. Tip: kijk eens naar Matias, hun Laptop Pro is een Mac-layout bluetooth bord dat de kwaliteiten van de oude jaren '80/90 Mac toetsenborden combineert met een modern uiterlijk en functionaliteit (die F-toetsen).

Adviesprijs is mijlenver buiten je budget, maar als je goed rondkijkt kun je soms goede deals vinden. Ik heb particulier een new-in-box Tactile Pro (met draad - en itt de Laptop Pro luidruchtige switches) voor EUR 25 op de kop getikt een paar maanden terug. Het is dus niet uitgesloten dat je voor EUR 50 een Laptop Pro kunt vinden. Je vingers zullen je er dankbaar voor zijn tov het onding waar je hier naar linkt.

Oslik blyat! Oslik!

• AntsInMyEyes
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 02-01 17:04
https://www.keychron.com/

Deze fabrikant heeft uitstekende (als je online reviews van oa MKHB mag geloven) wireless mechanical keyboards met MAC OS layout. Zal wel moeilijk zijn om bij een BENELUX webshop terug te vinden denk ik.

• Honesty
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:54

Honesty

kattenneus!

AntsInMyEyes schreef op donderdag 10 december 2020 @ 13:50:
https://www.keychron.com/

Deze fabrikant heeft uitstekende (als je online reviews van oa MKHB mag geloven) wireless mechanical keyboards met MAC OS layout. Zal wel moeilijk zijn om bij een BENELUX webshop terug te vinden denk ik.
Deze heeft mijn vrouw nu ook, goedkoper dan een magic keybord van Apple en ook veel beter lijkt het. Let wel op bij keychron zelf krijg je vaak kortingcodes dus niet meteen bestellen maar even een paar dagen afwachten.

Festina lente

• Faloude
Honesty schreef op donderdag 10 december 2020 @ 13:56:
[...]

Deze heeft mijn vrouw nu ook, goedkoper dan een magic keybord van Apple en ook veel beter lijkt het. Let wel op bij keychron zelf krijg je vaak kortingcodes dus niet meteen bestellen maar even een paar dagen afwachten.
Zijn er invoerkosten gerekend bij haar bestelling?

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11:30

nelizmastr

Goed wies kapot

Laten we zeggen dat daar een reden voor is. Wel een Mac kopen en dan
van die goedkope vieze plastic ellende eraan hangen :+

I reject your reality and substitute my own - R7 5800X3D - B550M PG Riptide - 32GB Ballistix DDR4-3600 @ C15 - RX7800XT - V750 Gold

• Honesty
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:54

Honesty

kattenneus!

Faloude schreef op donderdag 10 december 2020 @ 14:19:
[...]

Zijn er invoerkosten gerekend bij haar bestelling?
Nee

Festina lente

• MacorgaZ
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 25-01 12:26
Ik snap het budget en kan niet in je portemonnee kijken, maar een Mac is niet goedkoop dus waarom dan wel besparen om letterlijk beide input-apparaten?
Zelf heb ik de Logitech MX Keys waar zowel de Mac-functies op de toetsen staan als de bekende cltr-alt, met bovenaan de rij met Mac Expose-functies, volume, etc. Die is (zonder polssteun) 87 euro bij Bol.com (link)
Muis die ik heb is de Logitech MX Master 3, die werkt ook perfect op m'n MacBook maar voor de muis is het al minder noodzakelijk qua knopjes/labels. Die is ook rond de 90 euro dus daarvoor kan je een alternatief vinden.

Bambu Lab P1S Combo

Pagina: 1