Kan deze (zeer) negatieve V&A review verwijderd worden?

Pagina: 1
Acties:
  • 532 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shmorky
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 25-09 16:18
Een hele tijd geleden heb ik een moederbord + CPU verkocht via V&A. De datum van deze verkoop was zaterdag 8 september 2018.

Gedurende de verkoop had ik contact met een koper die wat traag reageerde. Ik stelde hem een deadline, maar reageerde door een foutje van mijn kant toch vóór het verlopen van die deadline op een tweede koper met een voorstel. Vervolgens reageerde de eerste koper toch nog binnen de deadline, en voelde ik me verplicht het moederbord aan hem te verkopen. Eerlijkheidshalve: niet alleen vanwege de afspraak, maar ook omdat hij een hogere prijs bood dan de tweede bieder.

Hierop knapte er iets bij de tweede koper, die vervolgens met argumenten in de trant van "een man een man, een woord een woord" een 3x 1-ster review achterliet. Dat vond ik destijds nogal buitenproportioneel, maar ik kon de 2e koper niet overtuigen zijn review in te trekken, dus heb ik me er maar bij neergelegd.

Ik vind echter dat, omdat er nooit een transactie heeft plaatsgevonden, de review categorieën "Voldoet aan beschrijving" en "Aflevering" sowieso niet te beoordelen zijn door deze koper. Het enige wat mij aangerekend kan worden is een gebrekkige communicatie, maar ook hier vind ik de 1-ster review buitenproportioneel, daar ik meermaals mijn excuses aangeboden heb.

Hierbij dus het verzoek deze review te verwijderen van mijn profiel, of in ieder geval aan te passen aan de realiteit.

Dit verzoek komt overigens wat aan de late kant, maar dat komt omdat ik niet wist dat je via dit forum onterechte V&A reviews kunt disputen. Mijn beweegreden voor deze aanvraag voor verwijdering is nu dat ik iedere keer als ik op mijn V&A profiel kom geconfronteerd wordt met een (in mijn ogen) onterecht negatieve en zware review.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14:58

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

@Omni doet jou een bod waarmee je akkoord gaat. Dan is er een overeenkomst en die kan je niet zomaar eenzijdig verbreken omdat er later nog een beter bod komt. De beoordeling blijft dus staan.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Dit topic is gesloten.